Мета: сформувати, від коректувати і закріпити знання учнів про здоров’я та здоровий спосіб життя; про залежність здоров’я від екологічного стану довкілля, режиму праці, відпочинку і харчування, про роль фізичної культури і спорту в життєдіяльності людини;
розвивати в учнів розуміння відповідальності за власне здоров’я та здоров’я оточуючих,
виховувати в учнів прагнення до самовдосконалення, задоволення власних потреб, вміння спілкуватись, співпрацювати;
Тип уроку : урок корекції та закріплення знань.
Методи проведення: словесні - розповідь, виступи учнів, практичні - творча робота по попередніх завданнях, написання рефератів.
Форма проведення: урок - гра «Брейн – ринг» Міжпредметні зв'язки : анатомія людини, ОБЖ, основи медичних знань, фізичне виховання, охорона праці. Базові поняття: здоровий спосіб життя, фізичне виховання і загартування, формула здоров’я, довголіття, старіння, шкідливі звички.
Концепція уроку: довести те, що здоровий спосіб життя та екологічно чисте довкілля є умовами продуктивної життєдіяльності людини та її довголіття.
|