Вівторок, 14.05.2024, 14:32
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Яка з професій найпрестижніша на сьогоднішній день?
Всього відповідей: 523
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Уроки теоретичного і виробничого навчання » Уроки теоретичного і Виробничого навчання

Розробка відкритого уроку біології
Мета: розкрити питання про бактерії; охарактеризувати особливості будови і процесів життєдіяльності бактерій, з’ясувати їх роль у природі та в житті людини; формувати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, аналізувати, робити висновки; прививати вміння працювати в групах, слухати співрозмовника, висловлювати свої судження, оцінювати власні знання та знання своїх товаришів; виховувати дисциплінованість, повагу до інших.
Тип уроку: Урок застосування знань і формування вмінь застосовувати набуті знання.
Форма проведення: презентація.
Методи навчання: словесні (бесіда, обговорення попереджуючих завдань, презентація), практичні (створення спільного проекту, заповнення таблиці), наочні (демонстрування відео ряду та відеоролика).
Обладнання: телевізор, DVD – vidio «ALPARI», відеофільм «Практичне дослідження наявності кишкової палички на поверхні предметів, якими найчастіше користуються учні», відеоряд «Одноклітинні організми»,схеми, малюнки, підручники. Базові поняття й терміни: ґрунтові бактерії, бактерії гниття, азотфіксуючі бактерії, бактерії-симбіонти, молочнокислі, маслянокислі, оцтовокислі бактерії.
Концепція уроку: довести значимість бактерій у природі та житті людини.
 
 
Категорія: Уроки теоретичного і Виробничого навчання | Додав: Адміністратор (25.03.2014)
Переглядів: 567 | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Неофіційний сайт Казанківського району!


Казанківський ПАЛ © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz