Засідання педагогічної ради
Серпневе засідання педагогічної ради ознаменувало початок нового 2016-2017 навчального року. Під час засідання розглядалися такі питання, як:
- Визначення завдань трудового колективу на новий навчальний рік та обговорення й затвердження плану роботи ліцею на 2016 – 17н.р..
- . Затвердження педагогічного навантаження педпрацівників на 2016-2017 н.р..
3. Роль контролю та стимулювання навчальної діяльності учнів у підвищенні рівня якості знань та розвитку їхньої творчої активності.
Голова педагогічної ради, директор ліцею В.Г.Дорошенко
Під час обговорення першого питання були внесені пропозиції:
- Організація заходів по збереженню учнівського контингенту через адаптацію учнів до змінених (нових) умов навчання, проживання, взаємодії в умовах ліцею через залучення їх у гурткову роботу, спортивні секції, Клуб «Контакт», виконання завдань творчого характеру.
- Забезпечення трудовим колективом умов для збереження фізичного, психічного, соціального й духовного здоров’я учнів.
- Посилення контролю за наявністю учнів на першому та останньому уроках, проведення педагогічних рейдів разом з учнівським самоврядуванням по боротьбі із запізненнями на уроки та самовільним залишенням занять окремими учнями.
4. З метою ефективного контролю за навчальною діяльністю учнів всім педагогічним працівникам постійно дотримуватися: індивідуального характеру контролю, систематичності, об’єктивності, оптимізації, всебічності, гласності, етичних норм та педагогічного такту під час оцінювання навчальних досягнень учня.
5. Впроваджувати в практику викладачів, класних керівників, майстрів в.н. складання рейтингу навчальних досягнень учнів різних груп, учнів однієї групи, здібних та таких, які мають інтереси й схильності до певного виду діяльності. Результати роботи обговорити на засіданнях МК (січень, червень) .
6. За результатами діяльності здібних учнів та таких, які мають інтереси й схильності до певного виду діяльності, дирекції ліцею заохочувати їх шляхом організації екскурсій, подорожей визначними місцями.
З третього питання про роль контролю та стимулювання навчальної діяльності учнів у підвищенні рівня якості знань та розвитку їхньої творчої активності заслухали методиста, яка запропонувала обговорити цю важливу тему у формі консиліуму. Обговорення відбулося за планом з питань:
1. Контроль та оцінка знань, умінь і навичок учнів – невід’ємний структурний компонент навчального процесу.
2. Функції , види, методи контролю.
3. Доброзичливість і психолого-педагогічний такт у процесі контролю навчальної діяльності учнів.
4. Роль та значення почуття відповідальності за виставлену оцінку. Причини формалізму та допущених помилок в здійсненні контролю за навчальною діяльністю учнів.
5. Дотримання принципу об’єктивності оцінювання. Здійснення індивідуального підходу до учнів у процесі контролю і стимулювання навчальної діяльності учнів.
6. Психолого - педагогічні вимоги до перевірки та оцінювання знань учнів.
7. Оцінювання як мотив у навчанні «Успішність - це рівень засвоєння учнями знань, умінь і навичок».
Було прийняте рішення щодо застосування педагогічним колективом методичних рекомендацій, створених творчою групою ( серпень 2016 р.) з певними доповненнями.
Методист ліцею Л.Г.Баранюк
|