П`ятниця, 26.04.2024, 18:13
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Яка з професій найпрестижніша на сьогоднішній день?
Всього відповідей: 523
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2016 » Січень » 22 » Розпочався місячник методичної роботи
10:13
Розпочався місячник методичної роботи

Розпочався місячник методичної роботи

           Згідно планів роботи ліцею та методичного кабінету на 2015-2016 н.р. розпочався місячник методичної роботи. За планом  загальноліцейні педагогічні читання з   науково-методичної теми: «Здоров’язберігаючі  технології начання - інноваційні   педагогічні технології цивілізованого суспільства» першими провели члени методичної комісії викладачів природничо-математичного циклу, які попередньо ретельно підготувалися до заходу.

        Розпочала педагогічні читання голова методичної комісії Коноваленко Н.М. викладач хімії та біології, спеціаліст вищої категорії з виступу «Використанння здоров’язберігаючих  технологій на уроках хімії та біології з метою збереження здоров’я учнів як найвищої соціальної цінності», під час якого навела цікаві приклади з власного багаторічного педагогічного досвіду та повідомила про те, що на кожному уроці обов’язково використовуються різні елементи здоров’язберігаючих  технологій у формі інструкцій, цікавих повідомлень, віршів, приказок, які формують в учнів почуття відповідальності за власне здоров’я та здоров’я  оточуючих. Також повідомила про практичне дослідження учнями придатності питної води в смт. Казанка, яке має важливе значення та оформлене навчальним проектом, за захист якого учні нагороджені дипломом ІІІ ступеня під час обласного конкурсу здібних і обдарованих учнів ПТНЗ Миколаївщини.

      Далі продовжила розкривати актуальну тему сьогодення освіти України виступом «Формування навичок збереження та зміцнення здоров’я учнів на уроках біології» старший викладач, спеціаліст вищої категорії Баранюк Л.Г.. Викладач розповіла про те, що не тільки сама підбирає важливий інформаційний матеріал для здійснення навчання й виховання в учнів зацікавленості у збереженні і зміцненні власного здоров’я, але й на достовірних фактах соціальних досліджень в країні у світі створює презентації, складає задачі, проблемні питання, аналізуючи та розв’язуючи які, учні мають можливість замислитися над своїм майбутнім. В цій справі їй допомагають учні, частина з яких виконує завдання творчого та пізнавально-пошукового характеру, створюючи проекти такої тематики: «Алкоголізм і безпека життєдіяльності», «Не спалюй своє майбутнє»!, «Бактерії в житті людини».

      Емоційним був виступ викладача фізики та інформатики Сосненко О.О., яка наголосила на тому, що найбільше шкодить здоров’ю учнів ненормована діяльність за комп’ютером. Більшість учнів не знають  й не дотримуються правил гігієни під час роботи на ПК, забувають про відпочинок, заняття спортом та вчасне споживання їжі. Тому перед початком кожного уроку обов’язково здійснює провітрювання комп’ютерного кабінету, щоденне вологе прибирання, а для учнів дібрала та розробила ряд вправ для зняття втоми з очей, кисті рук, м’язів тулуба, які збадьорюють та піднімають їх настрій.

        Молодий викладач Тарановська Л.О. відверто повідомила про те, що на уроках математики немає таких можливостей, як на уроках хімії, фізики чи біології. Але здоров’язберігаючий підхід здійснює постійно через різні інтерактивні вправи, що забезпечують перемикання діяльності учнів з одного виду діяльності на інший. Також розповіла про впровадження елементів цікавих математичних фактів та слайдів, висловів та курйозних випадків із життя знаменитих людей, що знімають напругу, підсилюють увагу та покращують ставлення учнів до опанування математики. Не забуває викладач і про доброзичливе ставлення до учнів, а також учнів один до одного, що створює позитивний мікроклімат на уроці.

       Проаналізувавши виступи, члени методичної комісії узагальнили напрацювання та вирішили розробити спільні методичні рекомендації для якісного впровадження здоров’язберігаючих  технологій на уроках природничо-математичного циклу. Кращі приклади форм упровадження на уроках здоров’язберігаючих  технологій  об’єднати та випустити методичний посібник.

      Методист Л.Г.Баранюк

Переглядів: 627 | Додав: Адміністратор | Рейтинг: 4.9/8
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Січень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту

Неофіційний сайт Казанківського району!


Казанківський ПАЛ © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz