Дев’ятого грудня викладач предметів професійно-теоретичної підготовки з професії «Кухар» Мартинюк В.О. майстерно провела відкритий урок з учнями гр.№165 ІІ курсу з теми «Загальні правила смаження риби». Якісному засвоєнню нових знань сприяли виважені дидактична мета і завдання уроку, міжпредметні зв’язки та врахування раніше набутих знань і життєвого досвіду учнів. Тому урок пройшов, як одна мить, лише змінювалися форми роботи учнів та викладача, які працювали в одному руслі на спільний результат.
Значну роль у досягненні мети уроку відіграли матеріально-технічне забезпечення уроку, забезпечене у повному обсязі Вітою Олександрівною (мультимедійний проектор, екран, комп’ютер, презентація, відеоролики, демонстраційний та роздатковий матеріал), яке гармонійно перепліталося з навчально-інформаційним матеріалом (попереджуючі завдання Бондаренко М., Базалія В., Васильєвої Я., Поп Л.), інтерактивними вправами «перевір себе», «метаграми» та проблемними питаннями.
Опереджувальне завдання з власного учнівського портфоліо
повідомила Бондаренко Маргарита
Але найбільше заслуговує на увагу у співпраці учні - викладач – учень уміння Мартинюк В.О. підтримувати зворотній зв’язок, розв’язувати проблему учнів «навчитись навчатися» за допомогою раціональних прийомів праці з опорним конспектом, підручником, унаочненням та диференційованої роботи як із сильними, так і слабкими учнями.
Як результат – всі учні продуктивно працювали протягом уроку: давали правильні відповіді на питання після перегляду відеорликів, доповнювали, виправляли помилки, ставили запитання, висловлювали власні думки і все це сприяло формуванню професійної та життєвої компетентності, адже однією з ідей уроку була пропаганда здорового харчування та збереження життєдіяльності людини.
Віта Олександрівна не залишала без уваги навіть незначні незрозумілі моменти, надаючи вичерпну відповідь на питання, які виникали в окремих учнів.
Без сумніву, мета уроку повністю досягнута, про що свідчать оцінки: четверо учнів отримали оцінки високого рівня, п’ять учнів – достатнього, три – середнього, інші учні попросили викладача надати їм можливість додатково попрацювати над темою, щоб досягти кращого результату знань.
Методист Л.Г. Баранюк
|