П`ятниця, 26.04.2024, 10:51
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Яка з професій найпрестижніша на сьогоднішній день?
Всього відповідей: 523
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2014 » Квітень » 10 » «Диференціали та кінцеві передачі трактора»
14:31
«Диференціали та кінцеві передачі трактора»

   Виконуючи річний план  роботи  Казанківського ПАЛ на 2013 -2014 н.р., план роботи методичного кабінету, з квітні розпочала роботу МК «Тракторист-машиніст с.г. виробництва». Прикладом для всіх членів методичної комісії став її голова Булаш С.А., який на високому науково-методичному рівні провів відкритий урок в групі №157, яка є складною у навчально-виховному розумінні.

       Тема уроку «Диференціали та кінцеві передачі трактора», як стверджують спеціалісти, складна і нелегка для сприймання, а особливо першокурсниками.  Булаш С.А. до найменших дрібниць продумав кожний етап та кожний елемент уроку, досконало використав КМЗ, інноваційні технології навчання,  які не залишили байдужими жодного учня, навіть скептично налаштованих. Урок у 90 хв. здається – це багато, але ніхто з учнів та присутніх членів методичної комісії цього не помітив, бо ж проведений він для учнів і разом з учнями на одному подиху, коли один вид діяльності змінювався іншим. Учням надавалася можливість висловити своє передбачення, потім поміркувати разом з викладачем, пізніше розглянути відеоролик або презентацію та дати відповідь на питання і на закріплення виконати завдання: записати означення (словникова робота), скласти схему, замалювати, розрахувати, тощо.

        Навчаючи, Сергій Анатолійович весь час ненав’язливо виховував учнів: скептикам давав можливість поміркувати над проблемними ситуаціями, обґрунтувати відповідь на підставі їх спостережень, а до слабо встигаючих застосовував технологію навчання і виховання успіхом, підбадьорював давав можливість висловити свою думку. Застосовуючи технологію інтерактивного навчання, об’єднував учнів у малі групи так, щоб вони були рівноцінними і при цьому слідкував не тільки за якістю виконаного завдання, але й за толерантним ставленням один до одного.

         Як результат – всі учні отримали за урок:

високий рівень – 5%

достатній – 38%

середній – 53%

початковий – 0%.

        Такий урок заслуговує найвищої оцінки і став майстер-класом для присутніх членів методичної комісії.

Методист Баранюк Л.Г.


 

Переглядів: 637 | Додав: Адміністратор | Рейтинг: 4.5/8
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Квітень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Друзі сайту

Неофіційний сайт Казанківського району!


Казанківський ПАЛ © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz