06.12.2019р. учні попрацювали з анкетами за темою: «Виявлення домінуючого мотиву навчання», які практичний психолог запропонувала пройти на комп’ютерах.
Під час аналізу результатів анкетування Ірина Федорівна виявила, що учні розділились у своїх поглядах на навчання таким чином:
І група – учні, які сприймають навчання з позиції справжньої необхідності.
ІІ група – учні, для яких навчання є спонукальною силою сьогодення і майбутнього життя.
ІІІ група – включає учнів, які сприймають навчання як «тимчасове» життя. Таких учнів, на щастя, виявилася незначна кількість.
В останній день тижня практичний психолог ліцею І.Ф. Долженко разом з своїми помічниками організувала опитування учнів з питання: Щоб я зробив для ліцею, якби був директором?
Відповіді учнів різнилися, але були і спільні думки, як:
- всі кабінети і лабораторії забезпечив(ла) би інтерактивними дошками;
- запрошував(ла) би багатьох людей, учнів шкіл, щоб вони бачили наші трактори, автомобілі, с.г. техніку і приходили в ліцей на навчання;
- організовував(ла) би щорічні екскурсії: «Видатні місця України»;
- підвищив(ла) би стипендію тим учням, які гідно представляють ліцей на різних олімпіадах, конкурсах, спортивних змаганнях;
- забезпечила б харчуванням всіх учнів
Ось на такій оптимістичній ноті і завершився тиждень психології у нашому ліцеї. Неодмінними супутниками освітнього процесу стали гарний настрій, активні обговорення та дружні посмішки. Тиждень психології для багатьох ліцеїстів та педагогічних працівників став справжнім святом для душі, яке на високому професійному рівні провела практичний психолог, спеціаліст першої категорії Ірина Федорівна Долженко.
Заступник директора з НВихР Л. Баранюк
|