Середа 04 грудня для учнів та педагогічного колективу запам’яталася конкурсом колажів «Портрет сучасного педагога», які вони колективно створювали. З журналів та з мережі Інтернет учні підбирали фото, малюнки, короткі вислови про педагога, які, на їх думку, найбільш влучно характеризують і викладачів, і майстрів виробничого навчання ліцею.
У створених портретах учні більше акцентували увагу на такі якості педагога:
- здатний знаходити спільну мову з учнями (тобто виявляє емпатію, розвинені комунікативні якості);
- володіє почуттям гумору, урівноважений, привітний, життєрадісний;
- вміє вдосконалюватися через самоосвіту, відвідування бібліотеки, театру, подорожування;
- вміє знаходити підходи до учнів у процесі виховання через розуміння (так як самі є батьками);
- молодий за віком, активний учасник різноманітних позаурочних заходів (неформальне спілкування, гра на музичному інструменті, спортивні змагання, туризм);
- має гарні смаки щодо одягу, взуття, аксесуарів, зачіски та макіяжу (блакитний, сірий, пастельний колір в одязі, зачіска акуратна та зручна, а макіяж жінок – помірним).
Педагогічні працівники вдячні учням та практичному психологу І.Ф. Долженко, яка запропонувала ліцеїстам в рамках тижня психології створити портрети сучасного педагога, що відобразили позитивне емоційно забарвлене сприйняття ними образу викладача та майстра виробничого навчання нашого навчального закладу.
Заступник директора з НВихР Л. Баранюк
|