Неділя, 22.12.2024, 17:17
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Яка з професій найпрестижніша на сьогоднішній день?
Всього відповідей: 531
Статистика

Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2015 » Листопад » 4 » Здоров’язберігаюча технологія навчання упродовж всього уроку
13:32
Здоров’язберігаюча технологія навчання упродовж всього уроку

Здоров’язберігаюча технологія навчання упродовж всього уроку

     Завершальним етапом місячника методичної роботи методичної комісії викладачів природничо-математичного циклу був тиждень з біології, організований та проведений старшим викладачем, спеціалістом вищої категорії  Баранюк Людмилою Георгіївною. Відкритий урок з теми  «Химери та трансгенні організми» вирізнявся дидактичною метою та завданнями, які реалізовувалися у чітко вираженій структурі уроку, тих проблемних питаннях і завданнях, які виконували учні.

         Крок за кроком учні розкривали суть понять «химери» та «трансгенні організми» з біологічної точки зору та  генетично-інженерної технології; набували та розширювали  знання про химерні та трансгенні організми, їх роль у житті людини та природних екосистем.

Цитатами з наукових джерел, які постійно підсилювалися відео слайдами презентації, Людмила Георгіївна викликала інтерес до набуття нових знань про транс генні організми, споживання генетично змінених продуктів харчування та їх вплив на здоров’я людини, чим формувала в учнів біологічний світогляд, свідоме ставлення до себе, як частинки суспільства та природи.

Родзинкою стала інноваційна вправа «Крісло автора», яка полягала в тому, що учні на декілька хвилин займали місце викладача.

Учні Полякова Вікторія та Нечитайло Галина повідомляли попередньо підготовлену інформацію і, відповідно до тексту, самостійно ставили запитання одногрупникам:    

-    Яка біологічна особливість підтверджує факт химеризму серед людей?

-     Химери - це помилка природи чи діяльність людини?

-     Що значить генетично модифіковані організми?

-   Де вперше і з якою метою були розроблені генетично модифіковані      продукти харчування?

-     Чи впливають на здоров’я людини продукти харчування, отримані з ГМО?

        Важливим моментом з виховання гуманного ставлення до свого здоров’я та здоров’я суспільства було вирішення проблеми про застосування досягнень генної інженерії в медицині. Важливими були запитання  на морально-етичну тему:

  • Що краще, отримані шляхом генної  інженерії  тканини і органи для пересадки хворим, чи такі ж тканини і органи, але одержані від людей-донорів?
  • Чи гуманно сидіти і чекати чиєїсь смерті, наприклад, під час ДТП, щоб отримати донорські органи та покращити своє здоров’я й зберегти своє життя за рахунок іншої людини?

         Щоб з’ясувати ставлення до опрацьованої теми, в кінці уроку учні виконали вправу: «За» чи «проти» ГМО,  застосувавши набуті знання.

 

 

 

     Під час рефлексії були з’ясовані наступні питання:

  • Що усвідомили, вивчаючи процес створення ГМО?  
  • Про що дізналися вперше на уроці?
  • Чи потрібні суспільству і вам  знання про ГМО?    

     Учні отримали задоволення від такої форми роботи  на уроці та набутих знань, зорієнтованих на формування життєвої компетентності через здоров’язберігаючу  технологію навчання у доцільній єдності з іншими інноваційними педагогічними технологіями. Присутні колеги ще раз переконалися у педагогічній майстерності досвідченого викладача, в її умінні йти в ногу з сьогоденням суспільства та освіти зокрема.

Член методичної ради,

спеціаліст вищої категорії

Шупрудько Т.О.

Переглядів: 749 | Додав: Адміністратор | Рейтинг: 5.0/15
Всього коментарів: 1
1 Галина Васильевна.  
0
Очень профессионально раскрыта актуальная тема современного общества.

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Листопад 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Друзі сайту

Неофіційний сайт Казанківського району!


Казанківський ПАЛ © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz