Члени МК викладачів природничо-математичного циклу 12.01.2018р. продуктивно провели педчитання.
Найдосвідченіший викладач ліцею Коноваленко Н.М. розкрила свій багаторічний досвід зі здійснення диференціації та індивідуалізації навчання з різних тем, типів уроків та на їх різних етапах. Наталія Михайлівна чітко й аргументовано висвітлила переваги диференційованого навчання перед традиційним, наголосивши, що рівневі (диференційовані) завдання, які передбачають таку організацію навчання, де учні, навчаючись за однією програмою, мають право і можливість засвоювати її на різних запланованих рівнях, проте не нижче рівня обов’язкових базових знань (Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти).
Викладач математики, спеціаліст першої категорії Тарановська Л.О. на прикладах різнорівневих вправ довела, що диференціація навчання математиці є варіантом індивідуалізації та способом реалізації індивідуального підходу до учнів.
Голова МК, спеціаліст вищої категорії Коноваленко Н.М. запропонувала всім педагогічним працівникам кваліфіковано здійснювати диференційований процес навчання з обов’язковим врахуванням індивідуальності кожного учня, так як диференціація навчання є засобом здійснення індивідуалізації і являє собою врахування відмінностей між групами учнів за інтересами, рівнем розвитку, рівнем навчальної діяльності.
Напрацьований дидактичний матеріал для індивідуального та диференційованого навчання з навчальних предметів педагогічним працівникам оформляти у збірники вправ для користування учнями. Термін: протягом 2018 року.
В.о. методиста Т.О.Баранюк
|