Розпочався конкурс відкритих уроків з теми
«Застосування інноваційних технологій – запорука якості навчання»
Традиційно з першого жовтня в ліцеї розпочався конкурс відкритих уроків з метою активізації педагогічного середовища щодо використання досягнень педагогічної науки, перспективного педагогічного досвіду, педагогічних інноваційних технологій, які сприяють формуванню в учнів професійної компетентності, якостей творчої особистості та виявлення й підтримки творчої праці педагогів, забезпечення їх якісно нового, вищого рівня професійного зростання, формування і збагачення педагогічної культури.
Розпочала конкурс проведенням відкритого уроку з фізики Сосненко Олена Олександрівна. Викладач звернулася до учнів з висловом Р. Декарта «Для того, щоб удосконалювати розум, потрібно більше роздумувати, ніж заучувати», суть якого панувала протягом уроку.
Під час уроку учні вивчали поширення механічних коливань у пружному середовищі, особливості поперечних та повздовжніх хвиль, параметрами хвиль, визначали їх довжину шляхом розв’язування задачі із застосуванням фізичних формул.
Учням було цікаво працювати тому, що Олена Олександрівна майстерно здійснювала міжпредметні та внутрішньо предметні зв’язки, залучаючи учнів до пригадування життєвих ситуацій, спостережень явищ природи з їх коментуванням.
Родзинкою уроку став елемент інноваційної технології «скринька знань», яку учні наповнювали фізичними означеннями, формулами, які опрацювали, зрозуміли і запам’ятали, записавши їх на стікерах та наклеївши на стінку умовної скриньки.
Пояснення викладача супроводжувалося демонстрацією дослідів, вміло створеною презентацією, що сприяло формуванню наукового світогляду учнів та їх інтересу до вивчення фізики. До відео слайдів викладач ставила запитання, тим самим стимулювала в учнів розвиток логічного мислення, спостережливості, зосередженості.
Під час закріплення учні розв’язали задачу та пригадали найважливіші моменти з теми уроку, яку опанували, про що свідчать отримані ними оцінки: один учень отримав оцінку високого рівня, п’ять учнів отримали оцінки достатнього рівня та шість учнів отримали оцінки середнього рівня.
Методист Л.Г.Баранюк
|