Заходи з науково-методичної роботи у
Казанківському ПАЛ у січні 2014р..
Згідно плану-графіка роботи педагогічного
колективу на січень 2014р. проводяться заплановані заходи:
І. Засідання методичної ради 08.01.2014р., на якому розглядалися наступні
питання:
1. Про
результати участі учнів ліцею у наукових конкурсах та олімпіадах на протязі І семестру 2013
– 2014н.р..
2. Про
участь педагогічних працівників у колективних
та групових формах роботи в ліцеї, у обласних конкурсах, методичних об’єднаннях та семінарах на протязі
І семестру 2013 – 2014н.р..
3.
Опрацювання
плану роботи ОНМЦ
ПТО у Миколаївській області на 2014рік.
ІІ. Розпочався місячник методичної роботи педагогічного колективу з випуску
методичного бюлетня; засідань всіх методичних комісій з 09.01 по 15.011.2014р.,
під час яких проведені педагогічні
читання-звіти про результати завершального етапу роботи педагогічного колективу
над загальноліцейною науково-методичною проблемою: «Вплив новітніх технологій і їх значення у
розвитку професійних і життєвих компетенцій учня-випускника ліцею» з
відповідними рішеннями, зокрема:
Члени
МК «Тракторист-машиніст с.г. виробництва» обговорили доцільність та роль
попередньо створених викладачами та майстрами виробничого навчання ліцею
напрацювань з КМЗ предметів професійно-теоретичного навчання та професійно-практичної підготовки з
професії «Тракторист-машиніст с.г. виробництва» відповідно до науково-методичної проблеми ліцею
за період з 01.09.2010 по 01.01.2014р. й обговорили нові напрацювання колег,
створені у І семестрі 2-13-2014 н.р..
Члени
МК «Тракторист-машиніст с.г. виробництва» в результаті
активної співпраці під час педагогічних читань ухвалили:
1.Членам МК «Тракторист-машиніст
с.г. виробництва» систематично застосовувати на уроках
теоретичного та професійно-практичного навчання розроблені І П П за попередні чотири роки навчальні та
методичні посібники, збірки інструкційного та інформаційного матеріалу на
допомогу учню, словники професійних термінів, збірки мультимедійних презентацій
до уроків, які попередніми рішеннями методичної ради ліцею вважаються такими, що заслуговують на
впровадження у навчально-виховний процес.
2. Членам методичної комісії не зупинятися на досягненому; на протязі ІІ семестру
2013-2014 н.р. продовжувати наполегливо займатися самоосвітою, творчо опрацьовувати сучасні інноваційні
технології навчання та перспективний педагогічний досвід, працювати над вдосконаленням власної фахової
компетентності та педагогічної майстерності.
3. Викладачам і майстрам в.н. більше працювати над розробкою завдань для
учнів у комп’ютерних програмах, що відповідають сучасному ритму інформаційних
технологій.
4. Викладачам предметів
професійно-теоретичного навчання розробити робочі зошити з ЛПЗ для учнів І –
ІІІ курсів.
5. Подати на засідання
методичної ради нові індивідуальні напрацювання з предметів і професійно-практичної
підготовки членів методичної комісії
відповідно до науково-методичної
проблеми ліцею, створені за І семестр 2013 – 2114 н.р для їх розгляду та схвалення, а саме:
- Розробка тестових завдань з предмету «Сільськогосподарські машини» в комп’ютерній програмі тестової системи
М-Тест – викладач ІІ категорії Євдокімов М.М..
- Робочий зошит для лабораторних робіт з предмету
«Трактори» -– викладач ІІ категорії Євдокімов М.М..
- Навчальний посібник «Ремонт
сільськогосподарських машин» – викладач ІІ категорії Булаш С.А..
- Збірник
інструкційно-технологічних карт для проведення виробничого навчання з
професії «Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування»
кваліфікація: 1, 2, 3 розряди
- майстер виробничого навчання (12 тарифний розряд) Пашкова С.А..
- Методичний посібник «Додатки до уроків з
слюсарної справи» - майстер виробничого навчання (12 тарифний розряд) Пашкова С.А..
Члени
МК «Обліковець; діловод» обговорили творчі напрацювання колег по методичній
комісії та ліцею за період з 01.09.2010 по 01.01.2014р., поділилися досвідом та результатами їх
застосування у формуванні й розвитку професійних і життєвих компетентностей випускника
ліцею - майбутнього конкурентоспроможного працівника. Детально ознайомилися з
новими творчими напрацюваннями колег по методичній комісії, створеними у
2013-2-14 н.р..
За
результатами педагогічних читань члени МК «Обліковець; діловод» прийшли до
спільної думки та ухвалили:
1. Розроблені, у попередні роки, відповідно до науково-методичної проблеми ліцею, методичні
та навчальні посібники, збірники
інструкційних матеріалів на допомогу учню, збірки мультимедійних презентацій до
уроків, позаурочних заходів з предметів і професійно-практичної підготовки, тестові
завдання для контролю навчальних досягнень у електронному вигляді, які рішеннями методичної ради (період 2011-2013р.)
вважаються такими, що заслуговують на впровадження у навчально-виховний процес,
постійно застосовувати на уроках та у позаурочний час для подальшого розвитку
професійних і життєвих компетентностей учня-випускника ліцею, майбутнього
конкурентоспроможного працівника на сучасному ринку праці.
2. Членам МК
«Обліковець; діловод» не зупинятися на досягнутому, продовжувати систематично й
творчо працювати над оновленням, доповненням власних напрацювань, створенням нових
електронних посібників та сформувати бібліотеку цифрових освітніх ресурсів, відповідно
до вимог сучасної освіти України та психологічним особливостям сучасних учнів
ПТНЗ.
3. Молодим
спеціалістам, членам методичної комісії ґрунтовно вивчати
кращий педагогічний досвід колег ліцею, перспективного педагогічного досвіду
ПТНЗ України з розвитку професійних і життєвих компетентностей
конкурентоспроможного робітника сьогодення.
4.
Наставникам допомагати молодим спеціалістам зрозуміти суть досвіду, надавати їм
постійну допомогу в усуненні виявлених недоліків у його застосуванні.
5. Один раз на рік здійснювати аналіз ефективності
роботи кожного педагога, результативності удосконалення його власного та
впровадженого перспективного педагогічного досвіду через вивчення рівня
навчальних досягнень учнів, сформованості їх професійної компетентності на
кінець навчального року.
6. Подати на засідання
методичної ради для розгляду та
погодження нових індивідуальних творчих напрацювань з предметів і
професійно-практичної підготовки членів методичної комісії «Обліковець;
діловод» за І семестр 2013 – 2114 н. р., а саме:
-
Зошит
для самостійної роботи з предмету «Діловодство» - викладач першої категорії Шупрудько
Т.О.;
-
Збірка
тестових завдань з професійно-теоретичного навчання професії «Обліковець» - викладач
другої категорії Дика О.М..
-
Збірка
виховних годин – класний керівник Шупрудько Т.О.;
- Збірка завдань
для перевірки рівня навчальних досягнень учнів з професійно-практичної
підготовки з професії «Діловод» - майстер виробничого навчання (11 тарифний
розряд) Ярошенко А.А..
- Збірка «На
допомогу учню з професійно-практичної підготовки з професії «Обліковець» -
майстри виробничого навчання Нікуліна В.В. та Ярошенко А.А..
Члени
МК «Кухар» обговорили творчі
напрацювання колег по методичній комісії за період з 01.09.2010 по 2014р.,
обмінялися досвідом роботи з розвитку
професійних і життєвих компетенцій учня-випускника ліцею та опрацювали нові
наробки.
Члени МК «Кухар» за результатами педчитань ухвалили:
1. Розроблені викладачем Трипольською К.С. та майстрами виробничого
навчання Тарасюк Л.В., Мартинюк В.О., Чегодар Т.А., відповідно до науково-методичної проблеми ліцею та
індивідуальних проблемних тем І П П, методичні та навчальні
посібники, збірники інструкційно-технологічних карток, матеріалів на допомогу учню з предметів професійно-теоретичного навчання
та професійно-практичної підготовки постійно застосовувати у
навчально-виховному процесі для поліпшення розвитку професійних і життєвих
компетентностей учнів ліцею.
2. Всім членам методичної комісії постійно займатися самоосвітою, продовжувати
творчо опрацьовувати сучасні інноваційні технології навчання та працювати над впровадженням ІКТ, вдосконаленням
КМЗ уроків професійно-теоретичного і професійно-практичного навчання
відповідно науково-методичній
проблемі ліцею.
3. Систематично
здійснювати аналіз ефективності роботи кожного педагога МК «Кухар» над
створенням КМЗ, що забезпечує розвиток професійних і життєвих
компетентностей учнів ліцею та розкриває суть самовдосконалення та ріст фахової компетентності І П П.
4. Подати на засідання методичної ради нові індивідуальні
творчі напрацювання педагогічних працівників з предметів і
професійно-практичної підготовки з
професії «Кухар» за І семестр 2013 –
2114 н.р для їх розгляду, а саме:
- Методичний посібник «Приготування страв із
смажених овочів» - майстер виробничого навчання другої категорії (12 тарифний
розряд) Тарасюк Л.В..
- Методичний посібник для майстра виробничого
навчання «Розробки уроків з професійно-практичної підготовки з професії
«Кухар»» - майстер виробничого навчання другої категорії (12 тарифний розряд)
Тарасюк Л.В..
- Папка «На допомогу учню при вивченні предмету
«Технологія приготування їжі»» - викладач Трипольська К.С..
- Збірка презентацій до уроків з предмету
«Технологія приготування їжі»» - викладач Трипольська К.С..
- Збірник інструкційно-технологічних карт для
проведення виробничого навчання з професії «Кухар» 3 розряд - майстер виробничого
навчання Мартинюк В.О..
- Збірка «На допомогу учню з професійно-практичної
підготовки професії «Кухар» при вивченні
теми «Холодні страви і закуски» - майстер виробничого навчання Мартинюк
В.О..
методист Баранюк Л.Г.
|