Згідно графіка методичної роботи МК «Обліковець, конторський службовець, діловод» з першокурсниками проведений відкритий урок з теми «Інвентаризація як вид первинного спостереження» з професійно-теоретичного навчання «Бухгалтерський облік». До такого уроку викладач Дика О.М. готувалася завчасно, врахувала не тільки обсяг матеріалу, який учні повинні засвоїти, але й методи і форми залучення учнів до активної роботи на уроці.
Досвідчений викладач з перших хвилин приділила увагу мотивації навчальної діяльності та певному досвіду учнів. Навідними питаннями Ольга Миколаївна підвела учнів до визначення поняття «інвентаризація», її значення, а також які засоби, товарно-матеріальні цінності, документи підлягають інвентаризації. Також учні за допомогою презентації усвідомили основні завдання та види інвентаризації, які самостійно записали опорним конспектом.
Порядок проведення, створення інвентаризаційних комісій, оформлення результатів інвентаризації учні усвідомлювали через відповідь на попереджуючі запитання, які змушували мислити, аналізувати, порівнювати, адже учні не жителі з інших планет, а живуть у сім’ях, де хтось із членів сім’ї або родини є бухгалтером, завідуючим складом, або є матеріально-відповідальною особою тощо і час від часу приймає участь у інвентаризації. Учні висловлювали своє розуміння питань, які вивчалися, а викладач виправляла, доповнювала та узагальнювала матеріал, що вивчався, доцільно застосовуючи презентацію. Таким чином учні підійшли до важливого питання теми, як відображення в обліку результатів інвентаризації та кореспонденції рахунків з обліку результатів інвентаризації.
На скільки учні засвоїли нову тему показали результати тестування, під час якого понад 50% учнів продемонстрували достатній рівень знань та ніхто не не опинився на початковому рівні. Дика О.М. виразила впевненість у тому, що на уроці виробничого навчання учні практично відпрацюють дану тему та набудуть більш якісних професійних знань, умінь та навичків.
Методист Л.Г.Баранюк
|