Згідно плану місячника науково-методичної роботи ліцею 01 лютого 2019р. відбувся семінар-практикум за темою «Ефективне використання медіа освітніх технологій у навчально-виховному процесі».
Розпочався семінар з тлумачення понять: «медіаосвіта», «медіаграмотність», «медіаосвітні технології», також методист ліцею Баранюк Т.О. окреслила головні завдання та мету використання медіаресурсів у навчальному процесі.
Під час практичної частини семінару викладачі загальноосвітньої підготовки поділилися досвідом роботи з впровадження у навчально-виховний процес медіаосвітніх технологій, зокрема: голова методичної комісії викладачів суспільно-гуманітарного циклу, викладач історії Федоренко С.М. детально ознайомив присутніх з програмою «Генератор QR Coder», яку він почав активно використовувати на своїх уроках, для кодування історичних дат, подій, портретів історичних постатей.
Викладач фізики Сосненко О.О. довела ефективність використання інтерактивних фізичних практикумів та лабораторних робіт, показала, як вона правильно організовує освітній простір своїх учнів, дозволяючи їм використовувати на уроках мобільний додаток «Play Маркет» з такими програмами: «Фізичні формули», «Фізичні явища».
Викладач англійської мови Борейко А.Д. поділитися досвідом роботи з цікавою безкоштовною програмою LearningApps.org, розповіла, як за допомогою різних інтерактивних модулів підвищити пізнавальну активність учнів, допомогти їм краще підготовуватися до ЗНО.
Після обміну досвідом роботи, педагогічним працівникам було запропоновано пройти анкетування на визначення власного рівня ІКТ-компетентності та вміння застосовувати медіаосвітні технології в освітній процес. Викладачам та майстрам в.н. було роздано буклети «Путівник корисних Інтернет-ресурсів».
На семінарі-практикумі всі учасники переконалися, що кожен педагог повинен вільно орієнтуватися в освітньому просторі, використовуючи сучасні медіа освітні технології.
Методист ліцею Т. БАРАНЮК
|