10 та 11 січня 2019 року в ліцеї традиційно відбулися педагогічні читання викладачів та майстрів виробничого навчання як один із заходів покращення педагогічної майстерності, направлений на відкритий обмін досвідом з навчання та виховання учнівської молоді.
Цьогорічні виступи педагогів були підготовлені на досить високому методичному та науковому рівні, викликали значну зацікавленість, оскільки тема «Наповнення новим змістом навчально-виховного процесу через призму наскрізних ліній та ключових компетентностей» є новою і актуальною для освітян України.
Своє бачення щодо ефективного формування ключових та предметних компетентностей в навчально-виховному процесі вислови досвідчені викладачі загальноосвітньої підготовки: Т.В. Кваша, Сосненко О.О., Коноваленко Н.М., Васильєва Л.О.
Викладач української мови та літератури Тетяна Вікторівна Кваша запропонувала колегам, при підготовці до уроку, користуватися педагогічними правилами щодо формування основних груп компетентностей учнів.
Переконливим та цікавим був виступ голови методичної комісії викладачів суспільно-гуманітарного циклу С.М. Федоренка, який зазначив, що серед безлічі методів, які можуть оптимально забезпечити компетентнісний результат навчання, особливе місце посідають інтерактивні методи: словесна дуель, дерево рішень, експрес-лото, історія в обличчях та інші.
Всі виступаючі інформували своїх колег про результати власної роботи щодо формування ключових компетентностей учнів та використання наскрізних змістовних ліній, а присутні мали можливість порівняти їх з результатами своїх напрацювань, переконатися в ефективності пропонованих прийомів та методів.
Результатом педагогічних читань стали спільно вироблені методичні рекомендації, які необхідно впроваджувати у навчально-виховний процес всіма членами педагогічного колективу.
Методист ліцею Т. БАРАНЮК
|