12.03.13р. відбулося чергове засідання школи молодого педагога, на якому розглядалося важливе питання про складові професійної майстерності педагога та шляхи їх формування. Особлива увага звернена на гуманістичну спрямованість як найголовнішу характеристику майстерності педагога, що полягає в усвідомленні особистісного підходу до кожного учня, утвердження словом і працею найвищих духовних цінностей, моральних норм поведінки й стосунків. Учасники засідання прийшли до висновку, що у формуванні професійної майстерності педагогічного працівника необхідний тісний зв’язок теорії педагогіки, методики і педагогічної практики. У справі оволодіння педагогічною майстерностю слід завжди пам’ятати про те, що:
• не можна вдосконалити свою педагогічну майстерність, не займаючись постійно вивченням власної методики та її вдосконаленням;
• не можна вдосконалити свою майстерність, не використовуючи досвід своїх колег;
• вивчення своєї методики і методики колег можливе лише при практичній діяльності;
• вдосконалення та самовдосконалення, як викладача, так і майстра виробничого навчання, не має меж.
Методист ліцею - Л. Г. Баранюк
|