Як добре всім відомо те, що турнір - це змагання, що сприяє набуттю умінь розв’язувати складні проблеми,
доповідати, формулювати твердження та захищати власну думку в наукових
дискусіях. Тому в рамках
місячника методичної роботи педагогічного колективу над науково-методичоню
темою методистом ліцею був організований та проведений турнір «Випробовування
ерудитів» з метою налаштування учасників
турніру на поглиблення, розширення та
накопичення знань із загальноліцейної
науково-методичної проблеми: «Вплив
новітніх педагогічних технологій і їх значення у розвитку професійних і
життєвих компетентностей учня-випускника ліцею»; закріплення принципу зміни
ролі педагога від «розмножувача»
знань до організатора їх
здобуття учнями у продовж життя; розвитку бажання І П П продовжувати наполегливо займатися самоосвітою, творчо опрацьовувати сучасні інноваційні
технології навчання та перспективний педагогічний досвід; вдосконалення принципу партнерства між членами педагогічного
колективу.
За принципом гри «Пазл» викладачі та
майстри виробничого навчання об’єдналися у команди по 5-6 учасників. Кожна
команда обрала свою назву та девіз.
Турнір проходив у шість турів. За роботою команд
слідкувало компетентне журі у складі
Кваши Т.В.
заступника директора з НВР – голова журі,
Степанової С.В. викладача вищої
категорії – член журі,
Бондаря О.В. старшого майстра – член
журі,
Воляницької Т.І. бібліотекаря – член журі.
Всі учасники
турніру були ознайомленні з правилами турніру, тому змагання проходили чітко та
злагоджено.
Змагання проводилися як на швидкість, так і на
правильність відповідей.
Протягом шести турів для команд давалися однакові завдання, над якими всі з
великим ентузіазмом працювали.
Всі
команди аналізували три вислови видатних
педагогів сучасності щодо формування ключових компетентностей учнів. На
діаграмі Венна записали, що спільного у висловах в перекритих зонах та що відмінного – у вільних зонах. Перша команда (доповідачі) протягом 2-х хвилин пропонувала свій варіант
розв’язку завдання; друга та третя команди (опоненти) знаходили: перші з них
свої переваги у аргументах над доповідачами,
а другі – недоліки, тобто, назвали ті аргументи, які не назвали перші
дві команди; четверта команда (рецензенти) оцінювала виступи трьох команд.
Методист, яка була ведучою, коментувала умови
виконання завдань, одним з яких було (Vтур) було написання
на стікерах найважливіших, на погляд
педагогічних працівників, ключових атрибутів сучасного педагога, що за
результатами досліджень в період з 2000 по 2010р. Українською педагогічною
академією наук для різних аудиторій педагогічних працівників є найголовнішими
показниками успішності педагога, зорієнтованого на позитивний результат
здійснення освітнього процесу.
Педагогічні працівники полюбляють обговорювати
педагогічні ситуації, а тому методист не упустила такої нагоди і заключним
акордом турніру були обговорені ситуації, які розробила методист.
Час
колективної творчої роботи швидко сплинув. Та поки підводилися підсумки за результати змагань, методист привітала молодих колег, які нещодавно влилися
у дружню сім’ю педагогічного колективу та побажала…
Пам’ятайте!
Щоб
Вас учні поважали,
А
батьки Вас шанували,
Досягайте
Ви мети,
Щоб
пишались Вами ми!
Будьте
лагідні, привітні,
Милосердні
і тендітні,
Творчих
успіхів бажаємо,
Допомогу
обіцяємо!
Пам’ятайте! Наші учні – це наші діти.
Діти – наша радість і надія. Як ми сформуємо їх життєву і професійну
компетентність, так вони й підуть по життю та забезпечать добробут держави і
кожного з нас. Хочеться побажати вам
бадьорості, натхнення, здійснення найсміливіших планів, щоб учні радували
своїми успіхами, а ще терпіння, працелюбності, сили духу і хай ніколи вас не
оминають доброта і розуміння від учнів, теплі посмішки від колег, родинне
щастя, достаток і благополуччя, а ще щоб у рік Коня ви були на коні!
Компетентне
журі підвело підсумки, визначили переможців, які отримали призи.
|