Неділя, 22.12.2024, 18:44
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Яка з професій найпрестижніша на сьогоднішній день?
Всього відповідей: 531
Статистика

Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2017 » Березень » 7 » Розпочався місячник науково-методичної роботи методкомісії гуманітаріїв ліцею
12:09
Розпочався місячник науково-методичної роботи методкомісії гуманітаріїв ліцею

Розпочався місячник науково-методичної роботи методкомісії гуманітаріїв ліцею

      Традиційно у березні проходить місячник науково-методичної роботи методкомісії гуманітаріїв ліцею.

        Молодий спеціаліст, викладач української мови та літератури Гончаренко Світлана Василівна першою провела відкритий урок з теми: «Сава і Рахіра – втілення духовної деградації.  Трагедія шляхетної, чутливої душі Анни».

     Викладач розпочала урок нетрадиційно – з психологічної настанови «До успіху!» і це позитивно вплинуло на юнаків І курсу, які налаштувалися…

Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитися, а бачити.

Не просто відповідати, а міркувати.

Дружно і плідно працювати.

     Далі викладач, шляхом рефлексії, вияснила розуміння учнями слова «земля». Учні доволі вдало порівняли та поєднали описані події в повісті О. Кобилянської «Земля» з сьогоденням українського села. 

       Світлана Василівна наголосила, що найбільше ідейне навантаження у повісті мають три ключові символи - сусідній ліс, теля, місяць і зорі та запропонувала розкрити астральні деталі повісті, що свідчать про присутність Всевишнього при похованні праведника. Адже зорі - світло серед темені - символізують Дух. Місяць - це місце, де очищаються душі праведників, перш аніж полинути до Сонця (Бога). Юнаки схарактеризували три ключові символи повісті, висловивши свої судження.

    Більшість учнів попередньо прочитали текст оповідання, а під час уроку здійснили цитатну характеристику Анни та Рахіри, як протиріччя духовної деградації та шляхетної душі в жорстоких обставинах сільського життя кінця XIX століття.

 

Далі у бесіді з елементами дискусії  учні розкрили трагедію шляхетної, чутливої душі, яку спричинили жорстокі обставини тогочасного сільського життя.

  Щоб переконатися в тому, на скільки учні зрозуміли та засвоїли ідею оповідання, викладач запропонувала виконати інноваційну вправу - створення асоціативних рядів:

  • Сімя – любов – повага – діти..
  • Анна…
  • Рахіра…

    Учні вчасно справилися із завданням та виявили бажання продемонструвати свої набуті знання..

 

                                                         

      Протягом уроку Світлана Василівна застосовувала елементи інноваційної технології розвиваючого навчання    Як результат, більшість учнів усвідомили, яку роль відіграє кожен персонаж у розкритті ідеї повісті О. Кобилянської «Земля» і, таким чином, досягли мету уроку, показавши успішний рівень засвоєння нової теми. Підсумком уроку були коментовані оцінки, які об’єктивно  відобразили  роботу всіх учнів, як домашню (попереджуюче завдання), так і на уроці. Ось такі оцінки отримали учні: високого рівня отримали – 12% , достатнього - 31%, середнього – 57%.

      Світлана Василівна вдало застосовувала завдання зі збірки «Вправи з розвиваючого навчання на уроках словесності», укладачами якої є Гончаренко С.В. та  досвідчений педагог  Кваша Т.В..

 Методист Л.Г.Баранюк

 

 

 

 

 

Переглядів: 546 | Додав: Адміністратор | Рейтинг: 4.3/3
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту

Неофіційний сайт Казанківського району!


Казанківський ПАЛ © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz