За результатами освітньої діяльності ліцею впродовж І семестру 2012-2013 н.р. та на основі всебічного й глибокого аналізу результатів навчально-виховного процесу, який здійснював педагогічний колектив, проведена педагогічна рада. В обговоренні доповідей, які підготували заступник директора з НВР Кваша Т.В., старший майстер Бондар О.В. та методист Баранюк Л.Г., взяли участь більшість членів педагогічного колективу. В результаті обговорення відзначено те, що лише учні з професійно-теоретичного навчання та професійно-практичної підготовки з професії «Обліковець; конторський службовець; діловод» мають якість знань 50-60%. Учні, які навчаються з даної професії, у переважній більшості є учасниками, а також переможцями і призерами І та ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін у 2012–2013 н.р.. Результати успішності та якості знань професійної підготовки та загальноосвітніх предметів за І семестр бажають бути кращими. Було рекомендовано на чергових засіданнях методичних комісій (лютий 2013р.) детально проаналізувати навчально-виховну діяльність членів всіх методичних комісій за І семестр, скоригувати систему роботи кожного на покращення її результативності.
Звернено увагу на продовження цілеспрямованої роботи методичної служби ліцею з оволодіння інженерно-педагогічними працівниками інноваційними технологіями навчання, перспективним педагогічним досвідом, подальше підвищення кваліфікації через організацію наставництва, стажування, проходження курсового навчання.
Була відзначена творча праця досвідчених педагогічних працівників Кваши Т.В., Коноваленко Н.М., Баранюк Л.Г., Шупрудько Т.О., Степанової С.В., Пашкової С.А., Тарасюк Л.В., Нікуліної В.В., Ярошенко А.А. та молодих спеціалістів Євдокімова М.М., Булаша С.А., Тарановської Л.О., Ткаченко О.В., які продовжують працювати над індивідуальними методичними розробками уроків, позаурочних заходів з предметів, словниками, збірниками задач, інструкціями для проведення ЛПЗ, презентаціями до уроків, які оформляють у методичні посібники та збірки.
Звернено увагу на те, що кожний педагогічний працівник повинен дбати про свій педагогічний імідж через постійну самоосвіту, співпрацю з колегами, активну участь у групових та колективних формах методичної роботи, вчасне проходження курсів підвищення кваліфікації.
Окремим педагогічних працівникам вказано на недопустимість порушень плану роботи методичних комісій, плану-графіка навчально-методичної роботи ліцею на кожний місяць, графіка відкритих уроків, які затвердженні директором ліцею.
Методист ліцею - Л. Г. Баранюк
|