Неділя, 22.12.2024, 18:54
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Яка з професій найпрестижніша на сьогоднішній день?
Всього відповідей: 531
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2013 » Грудень » 9 » Поширення механічних коливань у пружному середовищі
14:38
Поширення механічних коливань у пружному середовищі

Продовжується місячник методичної роботи МК викладачів природничо-математичного циклу. Цей тиждень  розпочався з відкритого уроку досвідченого викладача І категорії Воловенко К.Е.. Викладач фізики у меті та завданнях до уроку на тему «Поширення механічних коливань у пружному середовищі. Поперечні та повздовжні хвилі» чітко визначила методи та форми роботи, якими сприятиме якісному засвоєнню учнями програмного матеріалу.

 

       Урок розпочався із зачитування вислову Арістотеля «Розум – це не стільки знання, а й уміння прикласти ці знання на ділі», який став не тільки епіграфом, але й провідною лінією всього уроку. Це підтверджено чітким проведенням актуалізації опорних знань учнів групи №152 ІІ курсу у формі фізичного диктанту та його мобільною взаємоперевіркою, незвичною мотивацією навчальної діяльності, що викликала пізнавальне пожвавлення юнаків. Вони швидко адаптувалися і вже їх не насторожувала присутність запрошених на урок викладачів. 

        До учнів Катерина Едуардівна весь час зверталася з різними питаннями, виявляючи їх знання, спостережливість, кмітливість. Щоб сформувати правильні уявлення про хвилі, їх види, викладач впевнено демонструвала досліди.

 

 

А для того, щоб переконатися, що учні зрозуміли та засвоїли матеріал, викладач запропонувала учням розв’язати задачі, пов’язані з професійною діяльністю (поперечні хвилі у твердих тілах) та з розвитком пізнавальних інтересів (повздовжні хвилі, які сприймає медуза).

        Воловенко К.Е. вміло й доцільно організувала роботу учнів з підручником. Учні не просто читали невеликий текст, а  за прочитаним матеріалом складали питання другу, які вони пізніше ставили один одному й залюбки на них відповідали. Адже для них був стимул – правильно складене запитання оцінювалося в 1 бал, а вірна, чітка й повна відповідь на нього – 2 бала.

  

На узагальнення вивченої теми викладач запропонувала розгадати кросворд, залучаючи слабо встигаючих, що допомогло учням «підправити» загальну оцінку за урок.

        Урок закінчився підведенням підсумку та виставленням оцінок. Викладач запропонувала гру «Мікрофон» та звернулася до учнів із запитаннями про те, чи все їм є зрозумілим з теми, яку вивчали, чи задоволені своєю роботою на уроці й отриманими оцінками. Також запитала про те, чи є у них рекомендації для наступних уроків. На що учні мали неупереджену власну думку.  Учні побажали, щоб побільше було дослідів. Це дійсно так, адже краще один раз побачити, ніж декілька разів чути.

 

Методист Л.Г.Баранюк

Переглядів: 967 | Додав: Адміністратор | Рейтинг: 4.5/10
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Грудень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту

Неофіційний сайт Казанківського району!


Казанківський ПАЛ © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz