Підсумкове засідання творчої групи
Засідання творчої групи, яке відбулося на передодні початку 2016-2017 н.р., стало підсумковим у розробці методичних рекомендацій для педагогічного колективу з питання про роль контролю та стимулювання навчальної діяльності учнів у підвищенні рівня якості знань й розвитку їх творчої активності. Ця тема обрана невипадково, так як неодноразово виникала низка проблем щодо оцінки навчальних досягнень учнів як орієнтиру, за яким ліцеїсти визначають еталони вимог до них, а також об’єктивність педагога.
Небайдужі до цієї проблеми педагоги, а саме Шупрудько Т.О., Пашкова С.А., Гончаренко С.В., Коноваленко Н.М., Баранюк Л.Г., Тарановська Л.О. взялися за роботу з метою:
- детально опрацювати науково-методичний матеріал про контроль та оцінку знань, умінь і навичок учнів як невід’ємного структурного компонента навчального процесу;
- виокремити функції, види, методи контролю, які впливають на результати навчання, розвитку, виховання сучасного учня;
- дослідити вплив оцінювання як мотиву у навчанні, значимість об’єктивності оцінювання, що виступає як стимул навчальної діяльності учнів;
- встановити роль особистості педагога, його доброзичливого ставлення до особистості учня і психолого-педагогічного такту у процесі контролю навчальних досягнень учнів.
Кінцевим результатом роботи творчої групи, яка працювала протягом 2016 року, стали методичні рекомендації для колег, які винесені на обговорення серпневою педагогічною радою ліцею.
Методист ліцею Л.Г.Баранюк
|