Неділя, 22.12.2024, 18:09
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Яка з професій найпрестижніша на сьогоднішній день?
Всього відповідей: 531
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2017 » Січень » 18 » Педагогічні читання впевнено продовжуються
11:45
Педагогічні читання впевнено продовжуються

Педагогічні читання впевнено продовжуються

                     16 січня на педагогічні читання зібралися члени методичної комісії викладачів природничо-математичного циклу. Члени метод комісії,досвідчені викладачі, ретельно підготувався до методичного заходу, опрацювавши тему: «Застосування інноваційної педагогічної технології розвивального навчання як шлях  розвитку творчої особистості учня ліцею».  

                            Коноваленко Н.М. викладач хімії, спеціаліст вищої категорії вбачає своє особисте завдання з розвиваючого навчання у формуванні особистості учня з гнучким розумом, розвиненими потребами до подальшого пізнання, самостійних дій через обґрунтоване поєднання традиційних й активних методів навчання, ефективного підбору змісту навчального матеріалу та творчих завдань. У арсеналі педагога декілька  десятків творчих завдань, кожне з них має своє призначення, якими Наталія Михайлівна щедро поділилася з колегами.

                                                                        

                                                

 Сосненко О.О. викладач фізики та інформатики, спеціаліст другої категорії вважає, що перед кожним викладачем стоїть важливе завдання: пробуджувати пізнавальні здібності учнів та їх духовні сили шляхом впровадження технології розвивального навчання. Олена Олександрівна охарактеризувала види розвивальних завдань та навела приклади, які вдало застосовує у навчальній діяльності. Проблемні питання, творчі завдання підвищують зацікавленість до їх виконання та опанування знаннями фізичних законів.

                                                                     

                                                                               

                 Баранюк Л.Г. викладач біології, спеціаліст вищої категорії переконана в тому, що застосування  технології розвивального навчання сприяє формуванню активного, самостійного, творчого мислення учня та поступового переходу на цій основі до його самостійного набуття знань. Маючи великий педдосвід, розробила підбірку різних видів різнорівневих та творчих завдань, які розраховані на розвиток пізнавальних можливостей учнів і сприяють розвитку гнучкого, критичного й креативного мислення, вміння застосовувати набуті знання й уміння у незвичних умовах та описала методику застосування цих завдань.

                                                                    

                Тарановська Л.О. викладач математики, спеціаліст першої категорії впевнена у важливості застосування інноваційної технології розвивального навчання.  Людмила Олегівна поділилася досвідом з розробки завдань для активізації розумової діяльності учнів, формування уміння логічно, образно та творчо мислити через виконання математичних ребусів та загадок, геометричних головоломок та кросвордів, проблемні ситуації та хвилинки-цікавинки. Всі ці завдання зацікавлюють учнів та формують в них бажання  вивчати математику.

                                                

                                                                             

                                   

 

         Члени методичної комісії прийняли рішення щодо продовження роботи над темою: «Застосування інноваційної  педагогічної технології розвивального навчання як шлях  розвитку творчої особистості учня ліцею на уроках природничо-математичного циклу» зокрема:

  • Щоденне навчання учнів робити цікавим, посильним, результативним та радісним.
  • На кожному уроці формувати в учнів уміння спостерігати, аналізувати, узагальнювати, ставити питання.
  • Постійно розвивати вміння самостійно виконувати завдання та оцінювати результат своєї навчальної діяльності.
  •                                         

-  Педагогічним працівникам необхідно постійно  працювати над:

а) створенням позитивного настрою для навчання;

б) забезпеченням позитивної атмосфери в колективі для досягнення спільних цілей;

в) усвідомлення кожним учнем цінності самостійно набутих певних знань та умінь;

г) створенням можливості вільно висловити свою думку і уміння вислухати свого товариша.

Методист ліцею Л.Г. Баранюк

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 573 | Додав: Адміністратор | Рейтинг: 4.7/6
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Січень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту

Неофіційний сайт Казанківського району!


Казанківський ПАЛ © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz