Члени методичної комісії «Кухар, кондитер» зібралися в черговий раз на педагогічні читання за науково-методичною темою «Особливості індивідуального та диференційованого підходу до учнів у навчанні».
Під час обговорення підготовлених виступів наводилися з власного досвіду роботи приклади диференційованих завдань для учнів з різним рівнем знань та уміння їх застосовувати, спрямованих на їх індивідуальний розвиток, пізнавальні інтереси, потреби.
Досвідчений майстер виробничого навчання Чегодар Т.А. навела приклади підвищення ефективності процесу засвоєння знань та практичних умінь різними категоріями учнів (слабо встигаючі, учні з середнім рівнем успішності та сильні учні) шляхом диференційованого навчання, яке поступово піднімає теоретичний та практичний рівні навчальних досягнень всіх учнів групи.
Всі члени методкомісії погодилися з тим, що диференційований та індивідуальний підхід створює для всіх учнів навчальної групи оптимальні умови ефективного засвоєння професійних знань, умінь, навичок і його необхідно обов’язково здійснювати.
Також запропонували всім членам МК продовжувати вдосконалювати власну методику індивідуального та диференційованого підходу до учнів у професійному навчанні шляхом вивчення та впровадження перспективного педагогічного досвіду. Про результати роботи кожного ІПП заслухати на засіданні метод комісії у червні 2018 року.
В.о. методиста Т.О.Баранюк
|