На виконання планів роботи ліцею, методичного кабінету на 2017-2018 н.р., наказу «Про організацію і проведення місячника методичної роботи у ліцеї» від 07.12.2017р. №151 традиційно розпочалися педагогічні читання за темою «Особливості індивідуального та диференційованого підходу до учнів у навчанні».
09 січня 2018р. пройшли педчитання членів МК викладачів суспільно-гуманітарного циклу, на яких була присутня в.о. методиста Баранюк Т.О., яка зазначила, що питання про особливості індивідуального та диференційованого підходу до учнів у навчанні вирішується не тільки на місцевому рівні, а й на державному, тому воно є актуальним в сучасній педагогічній діяльності.
Всі члени методичної комісії підготували змістовні виступи за загальноліцейною темою педагогічних читань «Особливості індивідуального та диференційованого підходу до учнів у навчанні», які містили приклади з власного досвіду роботи. Після обговорення актуального питання про диференційований підхід, який дає можливість згуртувати навколо кожного вчителя групи учнів, що тяжіють до нього, спонукують додатково працювати з ними на вищому від стандартного рівні, а також про індивідуальний підхід, до учнів у навчанні як засобу підвищення ефективності навчання, члени методкомісії розробили методичні рекомендації, якими будуть керуватися, виконуючи професійні обов’язки, зокрема:
1. Продовжити здійснювати у навчально-виховній роботі індивідуально-диференційований підхід.
2. До уроків предметів суспільно-гуманітарного циклу продовжувати підбирати вправи для розвитку здібностей учнів із середнім та початковим рівнем знань, щоб запобігти неуспішності та відставанню.
3. Всім членам метод комісії допрацювати над різнорівневими вправами та оформити збірку вправ та завдань з предметів суспільно-гуманітарного циклу з впровадження індивідуально-диференційованого підходу.
4. Викладачам постійно вивчати особистості кожного учня до того, як впливати на нього, враховуючи його інтереси, спеціальні вміння (ораторські, творчі, пошукові) під час складання комплектів різнорівневих вправ з предметів суспільно-гуманітарного циклу.
5. Продовжувати вдосконалити класно-урочну систему через диференційовані завдання і методику навчання залежно від можливостей учнів.
6. Розвивати пізнавальну активність та самостійність учнів, як один із засобів індивідуально-диференційованого підходу у навчанні.
В.о. методиста Т.О.Баранюк
|