10 січня 2018р. пройшли педчитання членів МК «Тракторист-машиніст с.г. виробництва», на яких були присутні в.о. директора ліцею Кваша Т.В. та в.о. методиста Баранюк Т.О..
Всі присутні члени МК підготували змістовні виступи. Голова МК Пашкова С.А. познайомила колег з особистим досвідом індивідуальної роботи з учнями групи та навела приклади вправ різних за складністю, які використовує на уроках виробничого навчання, як для здібних, так і для слабо встигаючих, щоб кожний міг їх виконати у повному обсязі і з бажанням.
Досвідчений майстер в.н. Поленок М.І. познайомив присутніх з власним досвідом роботи щодо вирішення разом з учнями поставлених завдань, проблемних виробничих ситуацій різної складності та з урахуванням індивідуальних особливостей кожного з них. При цьому майстер зазначив, що пропонує учням обирати завдання відповідно свого рівня знань та практичних умінь, але поступово ускладнює їх, щоб учні набували знання та практичні уміння згідно ДС.
У своєму виступі молодий майстер в.н. Агєв С.В. навів приклади фрагментів уроків із здійснення індивідуального та диференційованого підходу до учнів, що сприяли якісному засвоєнню ними тем: «Клепання» та «Нарізання різьби».
Викладачі предметів професійно-теоретичної підготовки поділилися власним досвідом. Євдокимов М.М. запропонував в комп’ютерній тестовій програмі MyTest здійснювати різнорівневий тестовий контроль НДУ, що дає змогу виявити знання кожного учня та об’єктивно їх оцінити.
Береговий В.Г. поділився досвідом застосування різнорівневих домашніх завдань, а особливо опереджуючих, які учні частіше успішно виконують, тим самим проявляють більший інтерес до опанування професією.
Під час педчитань були вироблені наступні рекомендації для членів МК:
- Викладачам та майстрам в.н. продовжувати вдосконалити власну методику індивідуального та диференційованого підходу до учнів у професійному навчанні.
- Всім членам методичної комісії продовжувати розробляти, згідно тем навчальної програми, різнорівневі завдання до кожного уроку, спрямованих на диференційований та індивідуальний підхід у професійній підготовці майбутніх робітничих кадрів.
- Майстрам в.н. відкоректувати наявні розробки різнорівневих завдань та спільно підготувати збірки для учнів І-ІІІ курсів до всіх тем навчальних програм з професійно-практичної підготовки. Термін: до червня 2017р..
- Викладачам Євдокімову М.М. та Береговому В.Г. до кінця навчального року перейти на комп’ютерні програми різнорівневого тестового контролю НДУ.
В.о. методиста Т.О.Баранюк
|