Особистий бредінг сучасного педагога
Такою була тема педагогічного всеобучу, який майстерно провела методист ліцею Баранюк Л.Г. 26 вересня 2016 року.
Через вдало створену презентацію Людмила Георгіївна переконливо доводила педагогічним працівникам важливість уміння створювати власну успішність і конкурентоспроможність у сучасних умовах модернізаційних змін в освітньому просторі за допомогою особистого бредінгу.
Колеги мали можливість отримати відповіді на запитання:
- Яке значення має особистий бредінг для педагога?
- Які головні причини для розвитку персонального бренду педагога?
- Для того, щоб бути педагогічним «брендом», чи обов’язково бути ідеалом у всьому?
- Як відбувається формування особистого бредінгу?
На останнє запитання педагогічні працівники отримали вичерпну відповідь за допомогою слайдів, які розкрили шість етапів його формування.
Таким чином, всі присутні на педагогічному всеобучі зрозуміли те, що особистий бредінг для педагога відіграє важливу роль у сучасному конкурентному житті, допомагає йому збудувати власний шлях освітньої діяльності, самовизначитися, самоствердитися, самореалізуватися і відчути себе не просто кваліфікованим викладачем чи майстром виробничого навчання, а майстром педагогічної справи!
Член методичної ради ліцею
Шупрудько Т.О.
|