«Молодіжні
субкультури» - тема відкритої
виховної години, яку 5 листопада провела досвідчений класний керівник з понад
30-річним педагогічним стажем Коноваленко Н.М.
Така тема
вибрана невипадково, адже підлітки прагнуть до самовираження, хочуть когось
наслідувати і досить часто нічого не знають про молодіжні субкультури, якими захоплюються. Випадки наслідування
молодіжних субкультур, як форми соціальної адаптації, є і в Казанківському районі.
У жовтні
практичний психолог проводила анкетування серед учнів з метою визначення знань
про молодіжні субкультури, розуміння їх ідей, цілей, необхідності виникнення їх
течій. Виявилося, що багато учнів підтримують такі форми самовираження молоді,
проте майже ніхто не знає проте коли, де і чому такі молодіжні течії виникли,
що об’єднує їхні угрупування.
Наталія
Михайлівна разом з учнями ІІ курсу групи №155 розкрили мотиви створення та суть діяльності найпоширеніших молодіжних
субкультур таких як «Хіпі», «Репери й хіп-хопери», «Готи», «Скінхеди», «Фрики»,
«Металісти й байкери», «Гопники», «Емо» та інших, наголосивши на головних
характеристиках кожної з них. Присутнім, а це запрошені учні І курсу,
розкривалися «плюси» та «мінуси» кожної з субкультур, а перегляд відеоролика
допоміг збагнути те, що саме та свобода, романтизм, захоплення музикою,
футболом чи кавою, яку вони проповідують, це шлях до паління, вживання
наркотиків, обмеження в інтелектуальному розвитку, безвідповідальності,
неробства, насильства, безглуздої агресії щодо інших людей, культового
поклоніння.
Класний
керівник закликала всіх учнів бути обачними, не пливти покірно «за течією»,
наголосивши на тому, що кожен повинен бути особистістю та задумуватися над тим
на скільки неформальна група може бути соціально небезпечною. Потрібно розуміти
те, що лідери неформальних груп створюють для своїх членів ілюзію
добровільності, свободи, а насправді ці особи своїми нормами, стилем взаємин
перетворюють своїх членів на маріонеток, позбавляючи їх права на вибір,
інакомислення.
Наталія
Михайлівна виразила впевненість у тому, що учні групи №155 є цілковитою
протилежністю існуючим неформальним групам. Учні навчаються, займаються
спортом, художньою самодіяльністю, багато читають і вже мають певні успіхи і в різних змаганнях
та конкурсах, учнівських олімпіадах. Вони відверто радіють за успіхи один
одного і щиро підтримують тих, кому потрібна допомога. ЇЇ учні живуть
повноцінним життям, чого й побажала всім присутнім у залі.
По
закінченню заходу практичний психолог Долженко І.Ф. знову провела анкетування
за темою відкритої виховної години.
Методист Л.Г.Баранюк
|