Субота, 18.05.2024, 05:19
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Яка з професій найпрестижніша на сьогоднішній день?
Всього відповідей: 523
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2018 » Березень » 19 » Місячник науково-методичної роботи  МК  викладачів суспільно-гуманітарного циклу не збавляє темп
08:14
Місячник науково-методичної роботи  МК  викладачів суспільно-гуманітарного циклу не збавляє темп

 

      15 лютого відкритий урок з української мови на високому науково-методичному рівні провела досвідчений викладач, спеціаліст першої категорії Тетяна Вікторівна Кваша у групі №169  І курсу за темою «Система частин мови». З перших хвилин учні зрозуміли, що урок буде практичного спрямування і їм прийдеться пригадувати, вивчені ще у стінах школи, частини мови.

     Тетяна Вікторівна мобільно розпочала фронтальну роботу з виконання вправи «Побудова системи частин мови».  За допомогою дидактичного матеріалу учні добре впоралися із завданням. Вибудованою схемою учні користувалися впродовж всього уроку, виконуючи різні вправи, поглиблюючи та закріплюючи необхідні знання.

  

   Викладач весь час спонукувала учнів до аналітичного мислення через запитання такі, як:

- Які частини мови є службовими?  Навести приклади службових частин мови.

- Чому немає у цій системі дієприслівників та дієприкметників?

- Яка частина мови не належить ні до самостійних, ні до службових? Що виражає ця частина мови? Навести приклади вигуків.

  

     На закріплення учні самостійно виконували ряд завдань, які мали безпосереднє спрямування на обрану ними професію «Кухар, кондитер».  З тексту вибирали самостійні частини мови та з’ясовували їх синтаксичну роль,  із запропонованих іменників (чай, смак, аромат, дієта, харчування) утворювали різні частини мови.

        Цікавим також виявилося завдання на аудіювання  вірша І.Франка «Ой ти, дівчино, з горіха зерня», прослуховуючи який, учні записували у дві колонки іменники та прикметники.

        Так, протягом уроку учні пригадали, повторили та систематизували знання про систему частин мови, ознаки, за якими виділяється і характеризується кожна з частин мови, удосконалювали логічне мислення, увагу,  вміння порівнювати, виділяти головне та набули вміння працювати з опорним конспектом-таблицею. Непомітно сплинув час уроку. Більшість учнів отримали оцінки: майже 40% достатнього рівня та понад 60% середнього рівня, але найважливіше те, що вони усвідомили важливість удосконалення свого мовлення, збагачування словникового запасу, поваги до рідної мови. 

Методист ліцею  Л.Г. Баранюк

Переглядів: 357 | Додав: Адміністратор | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Березень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Друзі сайту

Неофіційний сайт Казанківського району!


Казанківський ПАЛ © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz