Неділя, 22.12.2024, 17:22
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Яка з професій найпрестижніша на сьогоднішній день?
Всього відповідей: 531
Статистика

Онлайн всього: 9
Гостей: 9
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2017 » Листопад » 8 » Конкурс відкритих уроків не збавляє темп
07:46
Конкурс відкритих уроків не збавляє темп

 

       Другого  листопада проведений відкритий урок з предмету «Інформаційні технології».  Це не був звичайний  урок теоретичного навчання, а лабораторна робота. На високому рівні Олена Олександрівна Сосненко організувала та провела не просто урок набуття нових знань, а урок  розуміння та засвоєння нового матеріалу, формування  в учнів групи №166 уміння практично застосовувати набуті знання з теми «Використання Microft Excel для розрахунку на різних операціях сільськогосподарських робіт».

 

         Щоб налаштувати учнів на  засвоєння практичних умінь з теми, викладач здійснила повторення раніше набутих знань шляхом проведення вправи «Продовжити речення…»  Також учні правильно та чітко повідомили  правила техніки безпеки  на робочому місці у кабінеті «Інформатика та інформаційні технології», звертаючи увагу на збереження працездатності та здоров’я.

        Учні отримали інструкції та ознайомилися з алгоритмом їх виконання, а також з критеріями оцінювання і лише після цього приступили  до індивідуального виконання.

 

         Одним з критеріїв оцінювання було виконання завдання на швидкість, тобто, хто правильно та першим виконає завдання (текст, копіювання, вставки, переміщення, робота з функцією, побудова діаграм в електронних таблицях) і зможе продемонструвати з винесенням на екран, отримає оцінку високого рівня.

           Викладач протягом 25хв. слідкувала за індивідуальною роботою учнів, надавала консультації тим, хто потребував допомоги, підбадьорювала, вселяла віру в успішне виконання завдання, яке безпосередньо стосувалося  професії «Тракторист-машиніст с.г. виробництва».

 

           Найпершим виконав завдання Лосіцький Павло, який результат своєї роботи висвітлив на екран та  пояснив  зроблені розрахунки з витрати пального під час обробітку ґрунту  тракторами  різних потужностей.

           Бондаренко Максим пояснив принцип побудови стовпчикової діаграми  економічних показників витрати часу на виконання польових робіт тракторами різних за потужністю двигуна.

        Таким чином диференційована робота з учнями, здійснення міжпредметних та внутрішньо предметних зв’язків, розвиток інтересу до навчання, наукова організація праці на уроці забезпечили  продуктивне навчання. Як результат: один учень отримав оцінку високого рівня, сім – достатнього та 12 – середнього. Отже, Олена Олександрівна гідно справилася з поставленими  завданнями відкритого уроку: реалізація вимог вибраного типу уроку, його інформативність, раціональні прийоми праці викладача та учнів, 100% успішність виконання завдання учнями.

                                                               Методист Л.Г.Баранюк

 

Переглядів: 490 | Додав: Адміністратор | Рейтинг: 3.8/4
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів
Друзі сайту

Неофіційний сайт Казанківського району!


Казанківський ПАЛ © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz