Як НЕ ТРЕБА проводити відкриті уроки
такою була тема педагогічного всеобучу, який організувала та провела 06.10.2017р. методист ліцею, адже з 02 жовтня розпочався конкурс відкритих уроків за темою «Сучасний урок – спільна творчість педагога та учнів».
За допомогою презентації розкриті типові помилки під час формування мети та завдань уроку, звернула увагу на те, що «не треба» витрачати час на виведення теми та мети уроку тільки заради формулювання теми та мети. Не починати урок з вислову: «Сьогодні ми проведемо урок у незвичній формі!», адже закрадається думка про те, що всі попередні та, можливо, наступні уроки проводяться не так, як відкритий - без застосування інноваційних форм навчання та ІКТ. Також наголосила на тому, що нова форма не просто дидактична, а повинна бути взаємопов’язана зі змістом навчального матеріалу уроку та забезпечувати розвивальне навчання учнів.
В обговорені проблемного питання щодо усунення помилок не тільки під час відкритих уроків, але й звичайних робочих, не треба зловживати чергуванням великої кількості видів діяльності учнів, пояснювально-ілюстративним матеріалом, а принцип науковості поєднувати з принципом доступності.
Отже, відкритий урок - це лінза, яка фокусує основні ідеї індивідуальної педагогічної технології. Тому необхідно ще раз подивитися на конкретне завдання конкретної теми та провести ревізію своїх уявлень про особисту місію, персональний сенс своєї діяльності, а потім не забувати утримувати їх у свідомості як критерій правильності своїх дій.
Методист Л.Г. Баранюк
|