Інтелектуальний марафон «Чудова сімка»
05.11.2015р. старший викладач біології Баранюк Людмила Георгіївна провела відкритий позаурочний захід з метою поглиблення та розширення знань про біологію як систему наук про життя у поєднанні з іншими науками; викликати інтерес до біології як науки про природу, часткою якої є кожна людина; подальшого формування в учнів свідомого ставлення до себе, як частинки суспільства та біосфери; стимулювання активної пізнавальної діяльності, бережливого ставлення до свого здоров’я та навколишнього середовища.
Викладач Баранюк Л.Г., яка одночасно була ведучою позаурочного заходу, представила учасників інтелектуального марафону:
Команда учнів «Кмітливі»:
Вребова Діана – учениця групи №159
Вільк Владислава - учениця групи №159
Пацкун Світлана - учениця групи №159
Чолак Ольга - учениця групи №159
Познякова Олена - учениця групи №159
Команда викладачів «Розумні»:
- Дика О.М. - викладач предметів професійно-теоретичної підготовки
- Сосненко О.О. – викладач фізики
- Гончаренко С.В.. – викладач української мови та літератури
- Євдокімов М.М. викладач предметів професійно-теоретичної підготовки
- Федоренко С.М. – викладач історії.
Для проведення об’єктивного оцінювання та виявлення команди інтелектуалів запрошені до роботи члени журі у складі:
- Кваша Т.В. заступник директора з НВР – голова журі
- Сізоненко Н.О. заступник директора з НВих.Р – член журі
- Бондар О.В. старший майстер – член журі
- Галахут К.І. майстер в.н. – член журі
- Ярошенко А.А. майстер в.н. – член журі
Щоб все робилося до пуття, Баранюк Л.Г. ознайомила з правилами проведення інтелектуального марафону та пояснила його особливості: марафон проходить у сім етапів, де потрібно показати знання біології у поєднанні з іншими науками. Для кожного етапу підготовлені по сім питань зі слайдами-підказками. Для вболівальників пропонувалася також активна участь у марафоні в той час, коли команди дають письмову відповідь на питання.
Важливим моментом у проведені марафону були цікаво вмотивовані завдання до кожного його етапу, критерії оцінювання та фіксувався час виконання, які дисциплінували учасників. Підбір запитань сприяв формуванню у членів команд вміння спільно генерувати ідеї, шукати рішення та застосовувати набуті знання, аналізувати, креативно мислити, бути кмітливими та спритними.
З першого етапу, який називався біологія і математика, розпочалося справжнє змагання, в якому взяли верх учні. Під час другого етапу, де потрібно було пояснити біологічні процеси з точки зору фізики, боротьба йшла на рівних. Кращі знання з кожним наступним етапом демонструють викладачі, але команда учнів не здавалася. В певний момент рахунок вирівнявся, проте викладачі змогли дати більш точні та правильні відповіді на питання в двох останніх турах, а тому й упевнено перемогли.
Команду-переможця та найінтелектуальнішого вболівальника очікували призи.
Серед вболівальників рівних не було Геришу Максиму, який став найерудованішим і отримав приз, а всі присутні – гарні враження та переконалися в тому, що біологія є цікавою та дуже важливою наукою, знання якої необхідні кожному у повсякденному житті.
Член методичної ради,
спеціаліст вищої категорії
Шупрудько Т.О.
|