Засідання круглого столу з теми «Ідеї В.О. Сухомлинського у практиці педагогів ліцею» стало заключним заходом з відзначення 100-річчя від дня народження В.Сухомлинського.
Основна мета, яка об’єднала цього дня педагогічних працівників, полягала в підвищенні науково-методичного рівня та професійної компетентності шляхом опанування педагогічної спадщини великого педагога.
Після перегляду відефрагменту з фільму «Павлиський романтик» про життєвий і професійний шлях В. Сухомлинського, почалося жваве обговорення досвіду роботи викладачів та майстрів виробничого навчання з впровадження новаторських ідей педагога на основі книги «Сто порад вчителю».
Слід зауважити, що атмосфера круглого столу була піднесеною, творчою, емоційною, дружньою. Очевидно, сама постать та педагогічна спадщина Василя Сухомлинського мала такий благотворний вплив на тих, хто намагається дотримуватись принципів його педагогіки. Кожному учаснику було що сказати, наприклад, майстер в.н. Вінівітіна О.І. обрала пораду №21 «Учіть спостерігати, учіть бачити» і наголосила, що якщо повторення – мати навчання, то спостереження – мати осмислювання й запам’ятовування, а спостережливий учень ніколи не буде невстигаючим чи неграмотним.
Після обговорення методист Баранюк Т.О. розповіла притчу про мудрого вчителя і здійснила методичний прийом «дискусійна карусель», в ході якого педагоги відстоювали свою точку зору з питання «хто є справжнім вчителем?».
Підсумовуючи роботу круглого столу, його учасники висловили переконання, що велика, самобутня спадщина В. Сухомлинського була, є і завжди буде актуальною в роботі сучасних педагогів.
Методист Т.О. Баранюк
|