Продовженням конкурсу відкритих уроків в ліцеї став урок професійно-практичної підготовки з професії «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва» в групі №164 ІІ курсу з теми «Робота на агрегатах для внесення добрив МВУ-8Б», який в котрий раз майстерно провів досвідчений майстер в.н. Поленок М.І..
Майстер в.н. поставив за мету навчити учнів самостійно організовувати робоче місце, отримати практичні уміння по наладці і використанні розкидача мінеральних добрив МВУ-8Б, з дотриманням технологічного процесу і використанням всіх правил техніки безпеки, і це йому повністю вдалося. Адже вдало проведений вступний інструктаж, з пригадуванням раніше набутих теоретичних знань та практичних умінь, пішов на користь учням.
Вияснивши всі питання та розглянувши виробничі ситуації, учні згрупувалися в ланки, кожна з яких отримала конкретне завдання:
Ланка №1 - провести ЩТО трактора.
Ланка №2 - провести ТО розкидача мінеральних добрів МВУ-8Б при підготовці його до роботи.
Ланка № 3 - під’їзд трактором МТЗ-80К до розкидача і його приєднати, зафіксувати обладнання гідро гаку, з’єднати гальмівний пневматичний шланг і штекер електросистеми з виводами для приєднання електрообладнання і гальмівної системи.
Ланка № 4 - перевірка дії гідро –, електро - , пневмо системи розкидача та трактора.
Учень Рейзін Сергій, під наглядом тракториста Готри В.М., виконав переїзд трактора з розкидачем МВУ-8Б, з машино-тракторного парку до навчального полігону.
Всі учні, без вагань, виконали вправи на агрегаті для внесення добрив, відповідно запланованої схеми руху трактора з розкидачем мінеральних добрив, який був приведений у дію, на навчальному полігоні.
Юнаки разом з Михайлом Івановичем уважно слідкували за тим¸ як їх одногрупники здійснювали робочий процес руху агрегату для внесення мінеральних добрив та фіксували помилки й причини їх виникнення.
Під час заключного інструктажу учні обговорили результати роботи на уроці виробничого навчання, звернули увагу на причини допущених власних помилок та об’єктивно здійснили самооцінку, яка мало відрізнялася від оцінок, виставлених майстром.
Більшість учнів результатами навчальних досягнень протягом уроку задоволені, адже двоє отримали оцінки високого рівня, шість отримали оцінки достатнього рівня, а решта – середнього.
Методист Л.Г.Баранюк
|