Гідне продовження місячника методичної роботи МК «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва
30 листопада на відкритий урок з предмету «Основи слюсарної справи» зібралися майже всі члени методичної комісії. Досвідчений педагог Булаш Сергій Анатолійович відкритий урок проводив у своїй групі №164 І курсу. З перших хвилин налаштував учнів на співпрацю через діалог, що забезпечив активне засвоєння теми «Клепання».
Після короткої в часі актуалізації, яка мобілізувала учнів на продуктивну працю, учні пригадали технічні терміни, закінчуючи їх означення після того, як першу частину озвучував викладач. Далі перейшли до перегляду слайдів із зображеннями споруд таких, як Шуховська телевежа, Ейфелева башта, міст Харбор Брідж та роздумів на питання:
- Що об’єднує ці унікальні споруди?
- Якими з’єднаннями вони виконані?
- Чому застосоване клепання, а не інші види з’єднань металевих конструкцій?
Таким чином, учні з’ясували, що темою уроку є «Клепання». Записавши план вивчення теми, учні крок за кроком здобували знання через вирішення проблемних ситуацій, пригадування раніше набутих знань, міжпредметних зв’язків.
Розглядаючи слайди, через передбачення та власний практичний досвід, учні відповідали на питання: де та чому застосовують різні види клепання, наводячи приклади. Також через розгадування ребусів учні пригадали інструменти для клепання. Методи, технологію виконання клепання та види заклепок учні засвоїли, слухаючи коментарі викладача та одночасно розглядаючи відеоролик про основні технологічні процеси.
Розглядаючи на слайді схему, учні самостійно виявляли можливі дефекти та записували їх у зошит. Перевірка самостійно виконаного завдання показала, що всі учні упоралися із завданням.
Технічний диктант, який проведений з метою перевірки результативності засвоєння теми уроку, засвідчив наступне: 50% учнів якісно засвоїли нову тему, а 50% - задовільно. Під час дебрифінгу учні повідомили, що їм найбільше сподобалось під час уроку, що найбільше запам’яталось, щоб вони хотіли змінити або доповнити, а також всі погодилися з отриманими оцінками.
Отже, колеги мали можливість побачити вміле поєднання традиційних та сучасних методів навчання, інноваційних педагогічних технологій та власного досвіду роботи, що забезпечили продуктивне набуття учнями знань у продовж уроку, формування якостей відповідальної особистості, професійних і життєвих компетентностей.
Методист Л.Г.Баранюк
|