Неділя, 22.12.2024, 17:30
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Яка з професій найпрестижніша на сьогоднішній день?
Всього відповідей: 531
Статистика

Онлайн всього: 12
Гостей: 12
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2015 » Листопад » 13 » Гідне продовження місячника методичної роботи МК «Тракторист-машиніст с.г. виробництва»
08:58
Гідне продовження місячника методичної роботи МК «Тракторист-машиніст с.г. виробництва»

Гідне продовження місячника методичної роботи МК «Тракторист-машиніст с.г. виробництва»

         12.11.2015р. проведений на високому науково-методичному рівні відкритий урок молодим та перспективним викладачем, спеціалістом ІІ категорії Євдокімовим Миколою Миколайовичем з теми «Призначення, будова та принцип дії елементів системи охолодження».

         П’ять років викладає предмет професійно-теоретичної підготовки «Трактори» і вже втретє проводить відкритий урок, який отримав високу оцінку та позитивні відгуки колег.

         Відкритий урок вирізнявся чіткою структурою запропонованого типу уроку, комплексно-методичним забезпеченням кожного його етапу, умілим поєднанням раніше набутих знань та певного життєвого досвіду учнів.

      Вільне володіння теоретичним матеріалом, використання сучасної комп’ютерної техніки,  емоційність, інтонація, розмірений темп мови сприяли якісному усвідомленню учнями нового матеріалу, що вивчався за планом.

       Після детального розгляду на слайді будови радіатора учні записали в зошити його будову за допомогою створеного слайда-підказки, а потім, шляхом взаємоперевірки, встановили ступінь запам’ятовування  всіх складових елементів одного з найважливіших механізмів системи охолодження двигуна. Далі учні вивчали принцип роботи радіатора і в цьому їм допоміг  анімаційний відеоролик, який вдало озвучував викладач.

        Щоб переконатися настільки учні оволоділи питанням, що вивчалося, Микола Миколайович поставив ряд запитань, на які учні активно фронтально відповідали, доповнювали й виправляли один одного. Лише переконавшись у тому, що в учнів не виникли запитання, перейшов до наступного – призначення, будова та принцип роботи термостата.

       Чітке пояснення з відео слайдами та відео роликом, зустрічні запитання та відповіді, привертали увагу учнів до нового матеріалу, але найбільше зацікавив дослід з дослідження роботи термостата та його придатності до експлуатації.

        Щоб переконатися на скільки добре учні засвоїли матеріал, викладач використав інноваційну вправу «розірвана шпаргалка», виконуючи яку, учні набрали від 1,5 до 4 балів. Далі викладач підвів підсумок роботи учнів  та оцінив навчальні досягнення учнів протягом уроку. Як результат: майже 60% учнів отримали оцінки достатнього і жоден з учнів не отримав оцінку початкового рівня. Цей результат є логічним завершенням відповідного зацікавлення першокурсників  темою уроку через формування вміння аналізувати, узагальнювати та використовувати набуті знання у майбутній професійній діяльності.

Методист  Л. Г. Баранюк

Переглядів: 485 | Додав: Адміністратор | Рейтинг: 4.8/5
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Листопад 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Друзі сайту

Неофіційний сайт Казанківського району!


Казанківський ПАЛ © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz