Виконуючи річний план роботи Казанківського ПАЛ на 2013 -2014 н.р., план роботи методичного кабінету, з квітні розпочала роботу МК «Тракторист-машиніст с.г. виробництва». Прикладом для всіх членів методичної комісії став її голова Булаш С.А., який на високому науково-методичному рівні провів відкритий урок в групі №157, яка є складною у навчально-виховному розумінні.
Тема уроку «Диференціали та кінцеві передачі трактора», як стверджують спеціалісти, складна і нелегка для сприймання, а особливо першокурсниками. Булаш С.А. до найменших дрібниць продумав кожний етап та кожний елемент уроку, досконало використав КМЗ, інноваційні технології навчання, які не залишили байдужими жодного учня, навіть скептично налаштованих. Урок у 90 хв. здається – це багато, але ніхто з учнів та присутніх членів методичної комісії цього не помітив, бо ж проведений він для учнів і разом з учнями на одному подиху, коли один вид діяльності змінювався іншим. Учням надавалася можливість висловити своє передбачення, потім поміркувати разом з викладачем, пізніше розглянути відеоролик або презентацію та дати відповідь на питання і на закріплення виконати завдання: записати означення (словникова робота), скласти схему, замалювати, розрахувати, тощо.
Навчаючи, Сергій Анатолійович весь час ненав’язливо виховував учнів: скептикам давав можливість поміркувати над проблемними ситуаціями, обґрунтувати відповідь на підставі їх спостережень, а до слабо встигаючих застосовував технологію навчання і виховання успіхом, підбадьорював давав можливість висловити свою думку. Застосовуючи технологію інтерактивного навчання, об’єднував учнів у малі групи так, щоб вони були рівноцінними і при цьому слідкував не тільки за якістю виконаного завдання, але й за толерантним ставленням один до одного.
Як результат – всі учні отримали за урок:
високий рівень – 5%
достатній – 38%
середній – 53%
початковий – 0%.
Такий урок заслуговує найвищої оцінки і став майстер-класом для присутніх членів методичної комісії.
Методист Баранюк Л.Г.
|