У посібнику представлений опис власного досвіду роботи з формування ключових компетентностей, які стимулюють пізнавальну активність учнів, дозволяють їм формувати оцінку й самооцінку, стимулюють розвиток критичного ставлення до себе та оточуючих. Компетентність саморозвитку і самоосвіти передбачає готовність та потребу навчатися протягом всього життя за умов, коли учні розвивають навички набуття та узагальнення власних знань, організації самоосвітньої діяльності, потребу в нових знаннях, мотивацію саморозвитку.
Матеріал посібника буде цікавим викладачам біології та адресований викладачам-початківцям на допомогу у організації та проведенні уроків і позаурочних заходів, спрямованих на формування ключових компетентностей учнів ПТНЗ, зорієнтує на вибір інноваційних педагогічних технологій для реалізації компетентнісного підходу до навчання з біології.
завантажити
|