План.
1. Вступ. Компетентісний
підхід в навчанні – вимога української освіти ХХІ ст.
2. Творчість – ключова
складова життєвої і соціальної компетентності учнів.
3. Використання уроку, як
основної форми організації навчально – виховного процесу для розвитку творчого
потенціалу учнів:
а) мотивація навчальної
діяльності – основа творчої активності особистості.
б)
проблемне навчання – один із засобів розвитку пізнавальних та творчих здібностей учнів.
в)
впровадження інтерактивних технологій в процес викладання хімії, як засіб для
формування ключових освітніх компетентностей учня.
г)
самостійна робота учнів в рамках компетентісного підходу в навчанні.
4. Формування особистості та її життєвої та
соціальної компетентності шляхом дослідної проектної діяльності.
5. Позаурочна робота – широкі можливості для розвитку творчого
потенціалу учнів з хімії.
6. Висновок. Хімія – наше життя, наше майбутнє!
Завантажити
|