Жовтень 2014 року для педагогічного колективу ліцею розпочався з анкетування на виявлення головних компонентів, що впливають на професійне зростання педагога нової формації, яке організувала та провела методист Баранюк Л.Г.. Анкета включає сім шкал, що вимірюють особистісну готовність до змін у професійному зростанні педагога нової формації.
Показники: викладачів: майстрів.н.:
- Пристрасність 71%; 56%
- Винахідливість 74% 66%
- Оптимізм 58% 61%
- Сміливість 45% 46%
- Адаптивність 52% 56%
- Впевненість 71% 62%
- Толерантність до двозначності 45% 57%
Середій показник 59% 57%.
Анкета (ЗРАЗОК)
ПІБ педагога_________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Твердження
|
6
|
5
|
4
|
3
|
2
|
1
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
1
|
Я віддаю перевагу звичному, ніж невідомому.
|
|
|
|
|
|
|
2
|
Я рідко «відміряю 7 разів».
|
|
|
|
|
|
|
3
|
Я не з тих, хто змінює свої плани.
|
|
|
|
|
|
|
4
|
Не можу дочекатися початку дня, коли можу взятися за справу.
|
|
|
|
|
|
|
5
|
Я вважаю,що нікому не варто давати занадто надій.
|
|
|
|
|
|
|
6
|
Якщо щось не працює, я знайду спосіб це усунути.
|
|
|
|
|
|
|
7
|
Мене дратує відсутність ясних і чітких відповідей.
|
|
|
|
|
|
|
8
|
Я схильна(ий) створювати «звичне положення справ» і дотримуватися його.
|
|
|
|
|
|
|
9
|
Я можу зробити так, що будь-яка ситуація буде працювати на мене.
|
|
|
|
|
|
|
10
|
Мені потрібно якийсь час, щоб звикнути з тим, що щось не виходить.
|
|
|
|
|
|
|
11
|
Мені важко розслабитись і нічого не робити.
|
|
|
|
|
|
|
12
|
Якщо є ймовірність, що щось може вийти,т воноі не вийде.
|
|
|
|
|
|
|
13
|
Коли я «застряв(ла)», я віддаю перевагу імпровізації в пошуках виходу з ситуації.
|
|
|
|
|
|
|
14
|
Я гублюся, коли не вловлюю суті того, що відбувається.
|
|
|
|
|
|
|
15
|
Я віддаю перевагу знайомій області діяльності, в якій відчуваю себе комфортно.
|
|
|
|
|
|
|
16
|
Я впораюся з усім, з чим доводиться зустрічатися.
|
|
|
|
|
|
|
17
|
Якщо я щось твердо вирішив(ла), поміняти це рішення мені буде нелегко.
|
|
|
|
|
|
|
18
|
Я волію працювати у повну силу.
|
|
|
|
|
|
|
19
|
Я, зазвичай, зосереджуюся на тому, що може не вийти.
|
|
|
|
|
|
|
20
|
Коли люди намагаються знайти вихід ситуації, вони приходять до мене.
|
|
|
|
|
|
|
21
|
Якщо результат справи неясний, я прагну прояснити всі причини негайно.
|
|
|
|
|
|
|
22
|
Варто дотримуватися перевіреного і надійного.
|
|
|
|
|
|
|
23
|
Я зосереджуюся на моїх перевагах, а не на недоліках.
|
|
|
|
|
|
|
24
|
Мені важко здатися, навіть якщо щось зовсім не виходить.
|
|
|
|
|
|
|
25
|
Я невтомна(ий) і повна(ий) енергії.
|
|
|
|
|
|
|
26
|
Рідко все виходить так, як мені хотілося.
|
|
|
|
|
|
|
27
|
Сильна сторона моєї особистості – це уміння долати труднощі.
|
|
|
|
|
|
|
28
|
Терпіти не можу залишати справу не завершеною.
|
|
|
|
|
|
|
29
|
Я волію йти по головній а не по другорядній дорозі.
|
|
|
|
|
|
|
30
|
Моя віра у власні сили непохитна.
|
|
|
|
|
|
|
31
|
Зі своїм уставом у чужий монастир не ходи.
|
|
|
|
|
|
|
32
|
Я пристрасна(ий) і рішуча(ий).
|
|
|
|
|
|
|
33
|
Я схильна(ий) бачити проблеми, а не можливості їх вирішення.
|
|
|
|
|
|
|
34
|
Я звертаюся до незвичайних джерел для вирішення проблем.
|
|
|
|
|
|
|
35
|
Я дію непродуктивно, якщо і цілі, й очікування невизначені.
|
|
|
|
|
|
|
Обробка результатів
Анкета включає сім шкал, що вимірюють особистісну готовність до змін та професійного зростання педагога нової формації. Підраховується кількість балів по кожній з семи шкал та визначіть у відсотках кожний свій рівень, поділивши набрану суму балів на число 30 та помножте на 100%.
Також визначіть у відсотках загальний свій рівень, поділивши набрану загальну суму балів (за всіма шкалами) на число 210 та помножте на 100%.
Для шкал, до складу яких входять прямі твердження, кожній відповіді присвоюється бал від 1 до 6 (1бал –«ні», 6 балів – «так»).
Для шкал із зворотними твердженнями бали присвоюються в дзеркальному порядку від 6 до 1 (6 балів –«ні», 1 бал «так»).
Сім шкал:
- Пристрасність (прямі твердження): 4,11,18,25,32.
- Винахідливість (прямі твердження): 6,13,20,27,34.
- Оптимізм (зворотні твердження): 5,12,19,26,33.
- Сміливість, підприємливість (зворотні твердження): 1,8,15,22,29.
- Адаптивність (зворотні твердження) 3,10,17,24,31.
- Впевненість (прямі твердження) 2,9,16,23,30.
- Толерантність до двозначності (зворотні твердження): 7,14,21,28,35.
|