Четвер, 28.03.2024, 19:11
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Яка з професій найпрестижніша на сьогоднішній день?
Всього відповідей: 522
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2014 » Жовтень » 10 » Жовтень 2014 року для педагогічного колективу ліцею розпочався з анкетування на виявлення головних компонентів
14:47
Жовтень 2014 року для педагогічного колективу ліцею розпочався з анкетування на виявлення головних компонентів

     Жовтень 2014 року для педагогічного колективу ліцею розпочався з анкетування на виявлення головних компонентів, що впливають на професійне зростання педагога нової формації, яке організувала та провела методист Баранюк Л.Г.. Анкета включає сім шкал, що вимірюють особистісну готовність до змін у професійному зростанні педагога нової формації.

                Показники:                         викладачів:     майстрів.н.:

  1. Пристрасність                         71%;                 56%
  2. Винахідливість                        74%                  66%            
  3. Оптимізм                                 58%                  61%
  4. Сміливість                               45%                  46%
  5. Адаптивність                           52%                  56%
  6. Впевненість                             71%                  62%
  7. Толерантність до двозначності 45%                 57%

            Середій показник                        59%                  57%.

Анкета (ЗРАЗОК)

ПІБ педагога_________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Твердження

                                                                                                                            

6

5

4

3

2

1

1

2

3

4

5

6

1

Я віддаю перевагу звичному, ніж невідомому.

 

 

 

 

 

 

2

Я рідко «відміряю 7 разів».

 

 

 

 

 

 

3

Я не з тих, хто змінює свої плани.

 

 

 

 

 

 

4

Не можу дочекатися початку дня, коли можу взятися за справу.

 

 

 

 

 

 

5

Я вважаю,що нікому не варто давати занадто надій.

 

 

 

 

 

 

6

Якщо щось не працює, я знайду спосіб це усунути.

 

 

 

 

 

 

7

Мене дратує відсутність ясних і чітких відповідей.

 

 

 

 

 

 

8

Я схильна(ий) створювати «звичне положення справ» і дотримуватися його.

 

 

 

 

 

 

9

Я можу зробити так, що будь-яка ситуація буде працювати на мене.

 

 

 

 

 

 

10

Мені потрібно якийсь час, щоб звикнути з тим, що щось не виходить.

 

 

 

 

 

 

11

Мені важко розслабитись і нічого не робити.

 

 

 

 

 

 

12

Якщо є ймовірність, що щось може вийти,т воноі не вийде.

 

 

 

 

 

 

13

Коли я «застряв(ла)», я віддаю перевагу імпровізації в пошуках виходу з ситуації.

 

 

 

 

 

 

14

Я гублюся, коли не вловлюю суті того, що відбувається.

 

 

 

 

 

 

15

Я віддаю перевагу знайомій області діяльності, в якій відчуваю себе комфортно.

 

 

 

 

 

 

16

Я впораюся з усім, з чим доводиться зустрічатися.

 

 

 

 

 

 

17

Якщо я щось твердо вирішив(ла), поміняти це рішення мені буде нелегко.

 

 

 

 

 

 

18

Я волію працювати у повну силу.

 

 

 

 

 

 

19

Я, зазвичай, зосереджуюся на тому, що може не вийти.

 

 

 

 

 

 

20

Коли люди намагаються знайти вихід  ситуації, вони приходять до мене.

 

 

 

 

 

 

21

Якщо результат справи неясний, я прагну прояснити всі причини негайно.

 

 

 

 

 

 

22

Варто дотримуватися перевіреного і надійного.

 

 

 

 

 

 

23

Я зосереджуюся на моїх перевагах, а не на недоліках.

 

 

 

 

 

 

24

Мені важко здатися, навіть якщо щось зовсім не виходить.

 

 

 

 

 

 

25

Я невтомна(ий) і повна(ий) енергії.

 

 

 

 

 

 

26

Рідко все виходить так, як мені хотілося.

 

 

 

 

 

 

27

Сильна сторона моєї особистості – це уміння долати труднощі.

 

 

 

 

 

 

28

Терпіти не можу залишати справу не завершеною.

 

 

 

 

 

 

29

Я волію йти по головній а не по другорядній дорозі.

 

 

 

 

 

 

30

Моя віра у власні сили непохитна.

 

 

 

 

 

 

31

Зі своїм уставом у чужий монастир не ходи.

 

 

 

 

 

 

32

Я пристрасна(ий) і рішуча(ий).

 

 

 

 

 

 

33

Я схильна(ий) бачити проблеми, а не можливості їх вирішення.

 

 

 

 

 

 

34

Я звертаюся до незвичайних джерел для вирішення проблем.

 

 

 

 

 

 

35

Я дію непродуктивно, якщо і цілі, й очікування невизначені.

 

 

 

 

 

 

Обробка результатів

 

        Анкета включає сім шкал, що вимірюють особистісну готовність до змін та професійного зростання педагога нової формації. Підраховується кількість балів по кожній з семи шкал та визначіть у відсотках кожний свій рівень, поділивши набрану суму балів на число 30 та помножте на 100%.

Також визначіть у відсотках загальний свій рівень, поділивши набрану загальну суму балів (за всіма  шкалами) на число 210 та помножте на 100%.

     Для шкал, до складу яких входять прямі твердження, кожній відповіді присвоюється бал від 1 до 6 (1бал –«ні», 6 балів – «так»).   

     Для шкал із зворотними твердженнями бали присвоюються в дзеркальному порядку від 6 до 1 (6 балів –«ні», 1 бал «так»).

Сім шкал:

  1. Пристрасність (прямі твердження): 4,11,18,25,32.
  2. Винахідливість (прямі твердження): 6,13,20,27,34.
  3. Оптимізм (зворотні твердження): 5,12,19,26,33.
  4. Сміливість, підприємливість (зворотні твердження): 1,8,15,22,29.
  5. Адаптивність (зворотні твердження) 3,10,17,24,31.
  6. Впевненість (прямі твердження) 2,9,16,23,30.
  7. Толерантність до двозначності (зворотні твердження):  7,14,21,28,35.

 

Переглядів: 489 | Додав: Адміністратор | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Жовтень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту

Неофіційний сайт Казанківського району!


Казанківський ПАЛ © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz