Четвер, 25.04.2024, 13:29
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Яка з професій найпрестижніша на сьогоднішній день?
Всього відповідей: 523
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 1
Користувачів: 1
Адміністратор
Форма входу

Головна » 2018 » Червень » 23 » Засідання творчої групи
06:18
Засідання творчої групи

 

    21.06.2018р. відбулося засідання творчої групи викладачів та майстрів в.н.,  які протягом року опрацьовували важливе питання «Розвиток творчої ініціативи «педагог-учень-учні» через інноваційний підхід до організації навчально-виховного процесу». Керівник творчої групи викладач Сосненко О.О. зібрала однодумців для підведення підсумків роботи, які мають певний позитивний результат.

 

                                                                                                                                  

        

       Сама Олена Олександрівна (викладач фізики та інформатики) бачить результат творчої взаємодії  педагогів з учнями в тому, що потрібно йти «в ногу з часом», тобто допомагати учням здобувати знання, виробити уміння і навички необхідні для їх активної трудової діяльності  упродовж всього життя. Для цього потрібно постійно  застосовувати інноваційні технології навчання і не забувати 30 речей, які хочуть постійно чути учні від своїх викладачів та майстрів в.н., а також мультимедійний супровід до теми уроку, створений учнем (учнями) під керівництвом викладача, – це дає найкращий результат творчої взаємодії «педагог-учень-учні».

 

                                                                    

   .

        Досвідчений майстер в.н. Пашкова С.А. поділилася власним досвідом роботи та запропонувала ряд цікавих пропозицій, які дійсно зближують учнів з викладачем або з майстром виробничого навчання тоді, коли здійснюється індивідуальний підхід до учня із врахуванням його темпераменту, провідних рис характеру, сили волі. Більше того – постійне застосування електронних засобів навчання, особливо у 3D форматі в поєднанні з практичним відпрацюванням вправ різного рівня складності в лабораторії, на полігоні, навчальному господарстві, розвивають в учнів інтерес до навчально-професійної діяльності, впливають на розвиток творчої ініціативи у співпраці  «педагог-учень-учні» та забезпечують покращення навчальних досягнень. 

Члени творчої групи прийшли до висновку:

  • Позитивний розвиток творчої ініціативи «педагог-учень-учні» неможливий без вдосконалення методології та стратегії відбору педагогічними працівниками змісту, методів і організаційних форм навчання, виховання, розвитку, що відповідають майбутній професійній діяльності учнів ПТНЗ, які потрібно здійснювати з першого вересня 2018 року.
  • Педагогічному колективу у новому 2018-2019н.р. потрібно вдосконалювати методику системи навчання, спрямовану на розвиток інтелектуального потенціалу учнів, формування вміння самостійно здобувати знання та практичні уміння через інформаційно-навчальну, експериментально-дослідницьку діяльність під керівництвом педагогічних працівників.

Методист ліцею Л.Г. Баранюк

Переглядів: 568 | Додав: Адміністратор | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту

Неофіційний сайт Казанківського району!


Казанківський ПАЛ © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz