П`ятниця, 22.06.2018, 16:06
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Яка з професій найпрестижніша на сьогоднішній день?
Всього відповідей: 387
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2018 » Травень » 30 » Засідання круглого столу
08:18
Засідання круглого столу

          25 травня зібралися члени методичної комісії викладачів суспільно-гуманітарного циклу на засідання Круглого столу, щоб обговорити індивідуально опрацьовані нові науково-методичні джерела інформації, застосування яких позитивно впливає на навчальний процес, сприяє підвищенню професійної компетентності та педагогічної майстерності педагога, що забезпечує динамічне комбінування знань, умінь, навичок учнів в процесі навчання, способів їх мислення, поглядів, цінностей та інших особистих якостей, що визначають здатність особи успішно соціалізуватися, провадити професійну та подальшу успішну життєдіяльність. 

                                                                                           

                                                                                      

           Викладач історії Федоренко С.М., коротко ознайомивши присутніх зі статтею  Мудрака М.А. (кандидата психологічних наук) «Інтерактивні методи навчання як спосіб розвитку творчих здібностей учнів», наголосив на тому, що учні повинні творчо розвиватись, виконуючи різні інтелектуальні вправи, проблемні ситуації, творчі завдання. Також повинні отримувати відповідну суму знань та умінь, які зможуть використати  на соціально-побутовому рівні. 
Колеги розширили думку Сергія Миколайовича та доповнили рекомендацією: учні повинні отримувати відповідно держстандарту суму знань та умінь, які зможуть використати у майбутній професійній діяльності та набувати нові упродовж життя.

                                                                                       

       Голова МК  Гончаренко С.В. запропонувала звернути увагу колег на «змішане навчання», що не є універсальним інструментом, який в один якийсь момент переверне усе навчання з ніг на голову, але це той інструмент, який допоможе викладачу подивитись на процес отримання знань учнями трохи іншими очима, змінить його ставлення до застосування педагогічних технологій і дасть можливість спробувати себе у новій ролі.
        Під час обговорення прийшли до спільного розуміння того, що «змішане навчання» – це не нова технологія, а це прийоми, які спрямовані на здивування учнівського колективу і окремих учнів навчальної  групи так, щоб урахувати потреби кожного, зокрема: темп навчання, складність і обсяг матеріалу, що вивчається, формат взаємодії «педагог-учень-учні», тощо.
        По закінченню обговорення учасники Круглого столу розробили спільні рекомендації, зокрема:
•    відходити від установки  «на уроці викладач – головний» та давати учням більше свободи та можливостей управляти власним процесом навчання;
•    організовувати більше групової роботи і завдань, які передбачають самостійне вивчення з урахуванням певних потреб учнів (особистісно орієнтований підхід);
•    на уроках більше приділяти увагу самостійному  пошуку знань, а не давати готову інформацію:
•    продовжувати формувати ключові компетентності учнів відповідно Типовій освітній програмі закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня (наказ МОН України від 20.04.2018р. №408);
•    звертати особливо увагу на культуру спілкування учнів на уроках та у позаурочний час.

              
                                                                                                                                                                                                                          Методист  Л.Г.  Баранюк
 

Переглядів: 56 | Додав: Адміністратор | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Травень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Друзі сайту

Неофіційний сайт Казанківського району!


Казанківський ПАЛ © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz