П`ятниця, 29.03.2024, 07:26
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Яка з професій найпрестижніша на сьогоднішній день?
Всього відповідей: 522
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2015 » Лютий » 5 » Відкритий урок з теми: «Будова, хімічний склад яйця. Яєчні продукти»
09:18
Відкритий урок з теми: «Будова, хімічний склад яйця. Яєчні продукти»

         Перший тиждень місячника методичної роботи МК  розпочала молодий спеціаліст, викладач предмету «Технологія приготування їжі» Мартинюк Віта Олександрівна, яка до того перший рік є головою методичної комісії «Кухар». Відкритий урок з теми: «Будова, хімічний склад яйця. Яєчні продукти» якісно проведений у групі №161 І курсу.  До уроку викладач ретельно готувалася, неодноразово консультуючись з методистом щодо його комплексно-методичного забезпечення, яке було насиченим, доречним та сприяло продуктивній праці учнів на протязі уроку. 

         Мотивація навчальної діяльності, яку влучно здійснила викладач, опереджуючі завдання  учнів Мусюхіної Анастасії та Чикачкова Максима були цікавими й пізнавальними, що сприяли залученню учнів до активного засвоєння нової теми.

           Переплетіння питань, які Віта Олександрівна ставила у логічній послідовності, що виявляли життєвий досвід учнів, а також натуральні зразки яєць (починаючи від перепелиних та закінчуючи страусиним), яєчні продукти (меланж, яєчний порошок), презентація та повчальні експерименти на виявлення свіжих, холодильникових, дефектних, дієтичних яєць викликали велику зацікавленість не тільки в учнів, але й у присутніх педагогічних працівників. Особливо велике здивування викликала інформація та слайди про пам’ятники, які поставлені на честь яйця у різних країнах світу.

       Не останню роль у вивченні нової теми відіграли міжпредметні зв’язки з біологією про будову та хімічний склад яйця, які розкрили Приндич Віталій і Губа Любов.

                 

          Не було сумніву в тому, що учням цікаво на уроці. Вони наводили приклади, ставили запитання, розв’язували певні проблемні ситуації, висловлювали власну думку. Викладач вчила учнів не тільки слухати та запам’ятовувати, але й мислити. 

       Як результат, під час закріплення, жодне питання до учнів не залишилося без відповіді. Під час гри «Вірю, не вірю» учні не припустилися помилок, а виконуючи вправу на розвиток креативного мислення, вчилися ставити запитання до яйця як об’єкта, що вивчався.

        Вважаю, що дидактична мета уроку досягнута повністю, про що свідчать отримані за урок оцінки високого рівня  Чолак Тетяни та достатнього рівня  більшості учнів.  

         Методист Л.Г.Баранюк

Переглядів: 837 | Додав: Адміністратор | Рейтинг: 4.6/5
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Лютий 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
Архів записів
Друзі сайту

Неофіційний сайт Казанківського району!


Казанківський ПАЛ © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz