Четвер, 25.04.2024, 11:01
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Яка з професій найпрестижніша на сьогоднішній день?
Всього відповідей: 523
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2015 » Листопад » 5 » Відкритий урок з хімії «Карбонатна кислота. Солі карбонатної кислоти, їх поширення та застосування»
12:57
Відкритий урок з хімії «Карбонатна кислота. Солі карбонатної кислоти, їх поширення та застосування»

Відкритий урок  з хімії «Карбонатна кислота. Солі карбонатної кислоти, їх поширення та застосування»

       Під час декади хімії, що проходила в рамках місячника методичної роботи МК викладачів природничо-математичного циклу, досвідчений викладач, спеціаліст вищої категорії Коноваленко Наталія Михайлівна провела на високому науково-методичному рівні відкритий урок  з теми «Карбонатна кислота. Солі карбонатної кислоти, їх поширення та застосування» в групі №165 І курсу, які опановують професію «Кухар, кондитер».

       Застосовуючи інтерактивні технології навчання, презентацію, викладач вміло вибудувала урок-дослідження, під час якого учні дослідили склад та властивості  карбонатної кислоти  і її солей (карбонатів, гідрокарбонатів), на основі попередньо набутих знань про загальні властивості кислот і солей, а також їх поширення у природі та застосування у життєдіяльності людини.

     Крок за кроком учні опановували знання про молекулярну формулу карбонатної кислоти через проведений викладачем хімічний дослід. Під час досліду учні усвідомили, що дана кислота в природних умовах не існує.

      Далі учні вивчали хімічні властивості, проводячи не тільки хімічні досліди, але й записуючи рівняння хімічних реакцій на дошці та в зошитах.

      Щоб привернути увагу та викликати зацікавленість не тільки до вивчення даної теми, але й до хімії, як предмету природничо-математичного циклу, було запропоновано опереджуюче завдання  - історично-хімічне дослідження  учениці Гашевської Діани про карбонатні солі, зокрема, чи насправді вони були причетні до смерті цариці Стародавнього Єгипту – Клеопатри.

Після повідомлення учні проробили дослід та з’ясували, що утворена сіль (ацетат кальцію) а ж ніяк не є отруйною.

        Далі учні характеризували солі та особливо гідрокарбонат, який широко застосовується у харчовій промисловості та у побуті, тим самим формували професійну і життєву компетентність.

       Час уроку добіг до кінця. Під час рефлексії учні повідомляли про  що дізналися, чому навчилися, що здивувало та запам’яталося. Дійсно для багатьох з них це був незвичний урок.

       Як результат: одна учениця отримала оцінку високого рівня, третина учнів отримали оцінки достатнього рівня і ще третина – середнього. Це гарний результат, якщо врахувати, що на навчання в ліцей прийшли 80% учнів з початковим та середнім рівнем навчальних досягнень з хімії.

 

 Методист

Л. Г. Баранюк

Переглядів: 870 | Додав: Адміністратор | Рейтинг: 4.7/3
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Листопад 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Друзі сайту

Неофіційний сайт Казанківського району!


Казанківський ПАЛ © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz