Субота, 20.04.2024, 01:13
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Яка з професій найпрестижніша на сьогоднішній день?
Всього відповідей: 523
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2014 » Листопад » 28 » Відкритий урок з екології на тему: «Категорія збалансований розвиток»
07:40
Відкритий урок з екології на тему: «Категорія збалансований розвиток»

             З метою виконання річного плану  роботи  Казанківського ПАЛ на 2014 -2015н.р., плану роботи методичного кабінету з 17 листопада 2014р. в ліцеї  розпочався місячник методичної роботи МК викладачів природничо-математичних наук.  Робота з підготовки до місячника розпочалася завчасно відповідно до наказу по ліцею №138 від 03.11.2014р. Ранок 17.11.2014р. зустрів педагогічний колектив планом роботи місячника методичної роботи МК викладачів природничо-математичних наук, а учнів - новими стінними газетами з предметів природничо-математичних наук, які  були розміщені в коридорі та відразу привернули увагу учнів ліцею. Охочі  з першого дня місячника не просто читали цікаву інформацію та розглядали фотознімки, малюнки, але й розгадували кросворди, ребуси, головоломки, читали вірші з інформатики, екології, хімії, фізики, математики, також знайомилися з гумористичним матеріалом.

         Перший тиждень місячника, присвячений екології, провела старший викладач, спеціаліст вищої категорії, Баранюк Л.Г..  Під час тижня проведені відкриті урок з екології  на тему: «Категорія «збалансований розвиток» та її еволюція. Найважливіші баланси у сфері природокористування» та турнір знавців екології, а також тематична інформація новин у групі №159 з теми «Земля для всіх одна та тільки ставлення її мешканців до неї різне».

          Відкритий  урок з екології 18.11.2014р. Баранюк Людмила Георгіївна провела  в  групі №159, учні якої опановують професію «Обліковець, діловод»,  з теми: «Категорія «збалансований розвиток», її еволюція. Найважливіші баланси у сфері природокористування». Урок проведений на високому науково-методичному рівні. Йому  сприяли епіграф «Стосунки людини з природою нагадують ІІІ закон Ньютона: сила дії дорівнює протидії», що став ключовим моментом упродовж уроку, а попереджуючі завдання, актуалізація раніше набутих знань, проблемно-пошукова робота, доцільна презентація, міжпредметні зв’язки  забезпечували повноцінну навчальну роботу учнів на протязі уроку.

    

 

        Вербова Діана підготувала вірш «ХХІ століття. Планету не впізнати…» про стан біосфери на початку ХХІ століття, зміст якого неодноразово пригадувався та коментувався учнями під час опанування новими знаннями.

        Важливим моментом став практичний прийом, який разом виконали викладач та учениця. Суть його полягала у формуванні  поняття обмеженості природних ресурсів нашої планети на прикладі  яблука. Викладач, демонструючи презентацію  Світового океану, льодовиків, скелястих гір, пустель та тропічних боліт, території зайнятої містами, промисловими підприємствами, автострадами, сміттєзвалищами, військовими базами, тощо, доводила  обмеженість природних можливостей біосфери, а учениця цим часом розділяла яблуко на шматочки і врешті отримала 1/32 частку, що асоціювалася з сушею планети, яка задовольняє господарські потреби людства. 

  

       На питання викладача - багато це чи мало? - учні висловили своє міркування та підійшли до важливого висновку, що повинен існувати баланс (як у бухгалтерії) між господарськими потребами людства та природними можливостями.

     У продовж уроку викладач формувала вміння учнів  працювати з текстом, ілюстраціями та удосконалювати вміння застосовувати знання на практиці, виділяти головне і суттєве.

     Під час закріплення, виконуючи вправу «асоціативне дерево», учні встановили аспекти збалансованого природокористування та дали відповідь на питання про справедливість ІІІ закону Ньютона у стосунках між суспільством і природою, висловили думку про те, що наступає початок кінця антагоністичного ставлення людства до біосфери Землі.

      Вважаю, що дидактична мета уроку досягнута повністю, так як  учні усвідомили поняття про «збалансований розвиток», змогли побудувати  баланс у сфері природокористування та шляхи досягнення пропорцій між природними ресурсами і особливостями їх використання, зрозуміли значущість екологічних знань про позитивні  наслідки збалансованого розвитку. Як результат – більшість учнів отримали оцінки достатнього рівня, а Вербова Діана та Познякова Олена отримали по 10 балів.

 

 Член методичної ради, голова МК «Обліковець, діловод»

Шупрудько Т.О.

Переглядів: 2277 | Додав: serp_w | Рейтинг: 4.9/15
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Листопад 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Друзі сайту

Неофіційний сайт Казанківського району!


Казанківський ПАЛ © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz