Субота, 20.04.2024, 14:46
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Яка з професій найпрестижніша на сьогоднішній день?
Всього відповідей: 523
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2017 » Січень » 20 » В черговий раз пройшли педчитання викладачів
15:55
В черговий раз пройшли педчитання викладачів

В черговий раз пройшли педчитання викладачів

        Цього дня, 17 січня, на педагогічні читання зібралися члени методичної комісії викладачів суспільно-гуманітарного циклу. Досвідчені та молоді  викладачі підготували цікаві виступи з теми, що безпосередньо стосувалася застосування інноваційної педагогічної технології розвивального навчання як шляху  розвитку творчої особистості ліцеїстів.

         Першим розпочав виступ викладач історії Федоренко С.М, звернувши увагу на те, що потрібно відходити від старих методів і форм навчання, як «сухе пояснення, втовкмачування знань у голови учнів та розжовування матеріалу, що вивчається», а потрібно учнів вчити збирати та аналізувати матеріал, розвивати власну точку зору і давати її оцінку, приймати незалежні рішення. Потрібно доносити до свідомості учня те, що набування знань є життєва необхідність і засіб інтелектуального розвитку кожної людини.

 

        Не менш цікавим був виступ молодого педагога, викладача української мови та літератури Гончаренко С.В., яка вважає, що  процес навчання потрібно будувати так, щоб у ньому були мотивація до вивчення предмету, елементи творчості,   стимулювання певних успіхів учнів з різним рівнем навчальних досягнень. Світлана Василівна також  не оминула проблемне навчання та розповіла про те як сама створює проблемні ситуації щодо поведінки героїв літературних творів, які учні люблять розглядати.

        Досвідчені викладачі Кваша Т.В. та Сізоненко Н.О. свої виступи побудували на результатах власного педагогічного досвіду. Тетяна Вікторівна вважає, що завданням розвивального навчання є пробудження духовних сил і пізнавальних здібностей учнів, розвиток логічного та аналітичного мислення. Поділилася досвідом використання на уроках української мови розвивальних вправ: згрупування слів, пов’язаних з професією, пояснення лексичного значення слів, добирання синонімів до етикетних формул спілкування. На уроках літератури викладач застосовує проблемні питання, діалог, асоціативні схеми, вправи: «кмітливе читання», складання лінії життя літературного героя, усне дописування твору. Всі ці вправи не тільки розвивають інтерес до навчання, але й формують активне, самостійне мислення, вміння робити незалежні висновки.

 

 

      

 

         Викладач зарубіжної літератури, спеціаліст вищої категорії Сізоненко Н.О. переконана в тому, що розвиток розумової діяльності потрібно здійснювати на кожному уроці шляхом проведення інтерактивних вправ, завдань на розвиток критичного та креативного мислення. Наталія Олексіївна поділилася досвідом щодо застосування інноваційних прийомів навчання як «гронування», «асоціація», «кола Вена», «пінг-понг». Сприяють розвитку мислення складання логічних схем із зображенням структури твору, розвитку сюжетної дії, еволюції характеру героя тощо. Такий підхід до навчання розвиває самостійність у судженнях та діях, творче мислення, формує інтелектуальні уміння, навчає вчитися.

       Члени методичної комісії прийняли рішення щодо продовження роботи над загальною темою педагогічних читань: «Застосування інноваційної  педагогічної технології розвивального навчання як шлях  розвитку творчої особистості учня ліцею на уроках суспільно-гуманітарного циклу» зокрема:

  • постійно доносити до свідомості учня те, що набування знань є життєва необхідність і засіб інтелектуального розвитку кожної людини;
  • кожний урок потрібно будувати так, щоб у ньому були мотивація до вивчення предмету, елементи творчості, стимулювання певних успіхів учнів з різним рівнем навчальних досягнень;
  • створювати можливість для учнів самостійно або з допомогою впедагога осмислювати матеріал, творчо використовувати його в нестандартних умовах, свідомо запам’ятовувати для подальшого навчання;
  • всім викладачам продовжувати добирати вправи на розвиток інтересу до навчання, формування активного, самостійного мислення, вміння робити незалежні висновки.

Методист ліцею Л.Г.Баранюк

 

Переглядів: 574 | Додав: Адміністратор | Рейтинг: 3.7/9
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Січень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту

Неофіційний сайт Казанківського району!


Казанківський ПАЛ © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz