П`ятниця, 19.04.2024, 14:17
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Яка з професій найпрестижніша на сьогоднішній день?
Всього відповідей: 523
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2016 » Червень » 10 » Семінар-практикум
08:07
Семінар-практикум

Семінар-практикум

Розвиток критичного мислення - прогресивна інноваційна технологія навчання – це тема семінару-практикуму, який проводився 09.06.2016р..

       Така тема вибрана невипадково і методист ліцею Баранюк Л.Г. правильно поставила питання, вирішення яких сприяли  спільному визначенню членами педагогічного колективу пріоритетів упровадження й розвитку критичного мислення учнів під час навчання у ліцеї.        

       Методист наголосила на тому, що виховання учня як особистості мислячої, самостійної, творчої - соціальне замовлення сучасного суспільства. Уміння працювати з інформацією упродовж життя: здобувати її, переробляти, застосовувати для індивідуального розвитку і самовдосконалення, уміння спілкуватися повинно стати невід’ємною рисою життя людей ХХІ століття і цьому повинні навчити підростаюче покоління ми - педагоги.  

       Упродовж семінару-практикуму були встановлені найважливіші ознаки критичного мислення та чим критичне мислення відрізняється від звичайного.

 

       Через обговорення у малих групах, була встановлена життєва необхідність розвитку критичного мислення  учнів, що полягає:

  • в новаційній значущості такої роботи, що простежується у характері взаємовідносин всіх учасників педагогічного процесу;
  •  на уроці створюється особлива атмосфера взаємодовіри, взаємоповаги;
  • використовуються стилі спілкування на основі партнерства та захоплення спільною творчою діяльністю;
  •  педагог не навчає, виховує чи розвиває, а співпрацює з учнями, навчаючись і самовдосконалюючись разом з ними.

    

      Також спільно були визначені п’ять складових критичного мислення:

  • Критичне мислення — мислення самостійне.
  • Інформація є відправним, а не кінцевим пунктом критичного мис­лення.
  • Критичне мислення починається з постановки питань і з’ясування проблем, які потрібно розв’язати.
  • Критичне мислення прагне до переконливої аргументації.
  • Критичне мислення - це мислення соціальне, що вимагає від педагога застосовування  інтерактивних методів: парну й групову роботу, дискусії й дебати, проекти й письмові роботи.

       «Основне завдання викладача чи майстра в.н., який навчає учнів мислити критично, - це навчити їх ставити запитання та формулювати проблеми, тому що вміння розв’язувати проблеми - шлях до до­сягнення мети, шлях до успіху» - така думка Булаша С.А., голови методичної комісії «Тракторист-машиніст с.г. виробництва», яка стала першочерговим завданням для педагогічного колективу.

       Підводячи підсумки семінару-практикуму, методист зазначила, що сьогодні вже неможливо навчати традиційно: у центрі навчально-виховного процесу має бути учень. Від його творчої активності на уроці, вміння доказово міркувати, обґрунтовувати свої думки, вміння спілкуватися з педагогом, учнями, залежить успіх у свідомому опануванні навчальної програми предмету, професії.   Тому усім нам слід пам’ятати, що після закінчення ПТНЗ випускники повинні стати повноправними людьми, готовими до усіх труднощів дорослого життя, здатними вижити й бути успішними, а допоможе  у цій справі впровадження педагогічної технології розвитку критичного мислення.

Член методичної ради ліцею

Шупрудько Т.О.

Переглядів: 943 | Додав: Адміністратор | Рейтинг: 5.0/14
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Червень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів
Друзі сайту

Неофіційний сайт Казанківського району!


Казанківський ПАЛ © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz