Виконуючи річний план роботи Казанківського ПАЛ на 2014 -2015н.р., план роботи методичного кабінету, щомісячний план науково-методичної роботи в черговий раз проводилося анкетування педагогічних працівників на виявлення їх обізнаності з сучасних освітніх технологій та про урок як основну форму організації навчання у ЗОШ й ПТНЗ.
Анкетування та тестування систематично проводяться методистом Баранюк Л.Г. для того, щоб вчасно реагувати на запити та проблеми колег, а особливо тих, які ще не мають педагогічного досвіду і працюють в ліцеї незначний час. Вже склалася певна традиція, яка полягає в тому, що в анкетуванні беруть участь практично всі педагогічні працівники. Аналізуючи результати, виявляються найбільш проблемні питання для значної частини педагогічних працівників. Також вирізняються і ті педагоги, які володіють знаннями з цих питань та мають власний досвід, яким можуть поділитися з колегами.
Так сталося й цього разу. Методист запропонувала не відкладати «на потім» питання анкети, з яких виникли проблеми та запропонувала провести семінар на тему «Урок як основна форма організації навчання у форматі сучасних освітніх технологій». До його підготовки були залучені досвідчені педагоги Воловенко К.Е., Степанова С.В., Бондар О.В., Тарасюк Л.В., Береговий В.Г., Шупрудько Т.О..
28.11.2014р. був проведений семінар, на який з’явилися майже всі педагогічні працівники. Щоб матеріал виступу був зрозумілішим та доступнішим, методист демонструвала презентацію та надала колегам розроблений нею буклет.
В результаті обговорення питань, винесених на семінар, були спільно вироблені певні, але важливі для педагогічного колективу положення, які згодом були висвітлені у методичному бюлетені і кожний бажаючий міг взяти для використання у навчально-виховному процесі.
Більш розгорнута інформація у розділі «Методична робота»
|