Четвер, 25.04.2024, 05:18
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Яка з професій найпрестижніша на сьогоднішній день?
Всього відповідей: 523
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2015 » Березень » 20 » Розпочався місячник методичної роботи найбільшої за кількістю членів МК «Тракторист-машиніст с.г. виробництва»
08:18
Розпочався місячник методичної роботи найбільшої за кількістю членів МК «Тракторист-машиніст с.г. виробництва»

        З 16 березня 2015р. розпочався місячник методичної роботи найбільшої за кількістю членів МК «Тракторист-машиніст с.г. виробництва». Традиційно  члени метод комісії разом з учнями випустили стінну газету, де висвітлили цікавий пізнавальний матеріал про сучасну сільськогосподарську техніку та матеріал для кмітливих, над яким попрацювали учні групи №160, які майстерно намалювали малюнки, в яких розмістили кросворди.

        Першим демонстрував свою роботу викладач предмету «Трактори» Євдокімов Микола Миколайович, який 11 березня провів на високому науково-методичному рівні відкритий урок з першокурсниками з теми «Призначення, будова та принцип дії повітроочисника трактора МТЗ – 80». З перших хвилин уроку викладач  сприяв формуванню учнями міцних знань про призначення, будову і принцип дії повітроочисника через майстерно проведену мотивацію навчальної діяльності учнів за допомогою міжпредметних зв’язків з біологією. Питання: За допомогою якого органу в організм людини потрапляє повітря? Як повітря очищається в носі і яке це має значення? В яких умовах, як правило, працює трактор і як ці умови вливають на роботу двигуна? Тож яку тему будемо сьогодні вивчати?  викликали в учнів жвавий інтерес та прагнення до оволодіння професійними знаннями й уміннями.

           А далі викладач запропонував учням заповнити, висвітлену на мультимедійній дошці, схему «Фактори, що впливають на запиленість повітря», сподіваючись на життєвий досвід учнів, адже у окремих учнів батьки є фермерами. Учні без вагань за 2 хвилини заповнили таблицю.

            Як і на попередніх уроках, викладач продовжував сприяти формуванню технічного мислення учнів, вміння орієнтуватися в нестандартних технічних ситуаціях та вирішувати їх. Цьому сприяло вміле поєднання слова викладача, презентації, відеоролика, роботи учнів зі схемами та з текстом підручника, натурального зразка повітроочисника.

          Опрацювання нової теми Микола Миколайович здійснював поетапно за планом, кожне питання якого логічно завершувалося закріпленням, що проводилося різними формами.

        Учні давали відповідь на питання з будови та принципу дії передочисника типу моноциклон за схемою, на якій були зазначені лише цифрами його складові.

       Про призначення комбінованого повітроочисника учні дізналися з підручника, прочитавши та прокоментувавши його текст, а будову та принцип дії викладач пояснював, спираючись на знання та певний досвід юнаків.  Викладач таким чином розвивав їх прагнення до оволодіння професійними знаннями та уміннями, продовжував формувати аналітичне мислення. Для перевірки рівня сприйняття та засвоєння даного питання майстерно провів за 3 хв. технічний (цифровий) диктант, що являв собою текст з пропущеними словами, які учні записали, а потім взаємоперевіркою за висвітленою правильною відповіддю  на слайді, оцінили рівень набутих знань.

        Технічне обслуговування повітроочисника учні засвоїли за допомогою відеоролика, розрахованого на 3 хв., після перегляду якого самостійно у зошитах склали алгоритм порядку проведення ТО. По закінченню роботи учні усно відтворювали порядок проведення ТО повітроочисника, при цьому знову обмінялися зошитами (алгоритм висвітлюється на слайді). За правильну відповідь ставиться 0,5 бала.

        Таким чином, учнів відведено до висновку про бережливе ставлення до техніки, відповідальність, організованість, працелюбність у професійній діяльності та бажання постійно вдосконалюватися через якісне опанування професійними знаннями, який  вони самостійно висловили.

         Таким чином учні засвоїли нову тему та всі отримали за урок об’єктивні оцінки, що в кінці уроку виставив Микола Миколайович за допомогою зведеної відомості, в якій фіксував роботу кожного учня на протязі всього уроку. А результат наступний: 5% учнів отримали оцінки  високого рівня, 62% - достатнього та 33% -  середнього рівня.  

       Під час рефлексії на питання: Що ви знали раніше з нашої теми і що  дізналися вперше на уроці? Що найбільше зацікавило вас в  темі, яку опрацювали сьогодні? Чи зможете ви самостійно провести технічне обслуговування повітроочисника? Учні дали впевненні відповіді.

 

Методист Баранюк Л.Г.

 

Переглядів: 703 | Додав: Адміністратор | Рейтинг: 4.0/4
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Березень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту

Неофіційний сайт Казанківського району!


Казанківський ПАЛ © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz