Згідно річного плану роботи ліцею на 2017-2018 н.р., його розділу «Методична робота», плану роботи методкабінету, наказу «Про проведення ліцейного конкурсу відкритих уроків викладачами та майстрами виробничого навчання» від 25.09.2017р №116 проводився конкурс на кращий урок теоретичного та виробничого навчання за темою «Сучасний урок – спільна творчість педагога та учнів».
В рамках конкурсу проведено 14 відкритих уроків: 3 уроки виробничого навчання, 2 уроки професійно-теоретичної підготовки, 1 урок загально-професійної підготовки, 4 уроки природничо-математичного та 4 уроки суспільно-гуманітарного циклу.
Під час відкритих уроків кожний педагогічний працівник показав рівень своїх педагогічних можливостей у застосуванні інноваційних технологій навчання. Більшість відкритих уроків стали школою педагогічної майстерності, а їх обговорення – школою методичного всеобучу.
Оцінювання конкурсних відкритих уроків здійснювала експертна рада на чолі з в.о.директора ліцею Квашою Т.В., яка вирішила нагородити педагогічних працівників грамотами за цілеспрямовану, активну та продуктивну участь у конкурсі за номінаціями:
Коноваленко Наталію Михайлівну спеціаліста вищої категорії, викладача предмету «Хімія» - Високий професіоналізм у КМЗ реалізації інтерактивних технологій навчання.
Сізоненко Наталію Олексіївну спеціаліста вищої категорії, викладача предмету «Зарубіжна література» - Високий рівень навчально-пізнавального спрямування діяльності та морального виховання учнів.
Тарановську Людмилу Олегівну спеціаліста І категорії, викладача предмету «Геометрія» - Систематичне застосування інформаційно-комунікаційних технологій з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів.
- Пашкову Світлану Анатоліївну спеціаліста ІІ категорії, майстра в.н. з професії «Тракторист-машиніст с.г. виробництва» - Актуальність інтерактивного навчання у професійно-практичній підготовці учнів.
Сосненко Олену Олександрівну спеціаліста ІІ категорії, викладача предметів «Фізика» та «Інформаційні технології» - Цілеспрямоване та якісне застосування ІКТ на уроках.
Соляника Артема Олександровича майстра в. н. з професії «Тракторист-машиніст с.г. виробництва» - Диференційований підхід у професійно-практичній підготовці як засіб підвищення ефективності навчання учнів.
Баранюк Тетяну Олександрівну спеціаліста вищої категорії, викладача предмету «Економіка» - Сучасний урок – спільна творчість педагога та учнів.
Баранюк Людмилу Геогріївну спеціаліста вищої категорії, старшого викладача предмету «Біологія» - Науковий підхід в т організації спільної творчої діяльності педагога та учнів.
Чегодар Тетяну Анатоліївну майстра в. н з професії «Кухар, кондитер» - Творчий підхід у вирішенні проблем якісної професійно-практичної підготовки майбутніх кухарів, кондитерів.
Борейко Аліну Дмитрівну спеціаліста ІІ категорії, викладача предмету «Англійська мова» - Вмотивованість, системність та логічність викладання навчального матеріалу з урахуванням індивідуальних особливостей учнів.
Мартинюк Світлану Василівну спеціаліста, викладача предмету «Українська мова» - Урахування індивідуальних особливостей учнів та створення належних умов для їх активної навчально-пізнавальної діяльності.
Берегового Володимира Григоровича спеціаліста І категорії, викладача предмету «Будова і експлуатація вантажного автомобіля» - Продуктивне навчання як результат застосування ІКТ.
Євдокімова Миколу Миколайовича спеціаліста ІІ категорії, викладача предмету «Трактори» - Висока результативність застосування ІКТ у професійно-теоретичній підготовці майбутніх трактористів-машиністів с.г. виробництва.
В.о. методиста Т.О.Баранюк
|