Середа, 24.04.2024, 17:37
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Яка з професій найпрестижніша на сьогоднішній день?
Всього відповідей: 523
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2018 » Січень » 11 » Педагогічні читання методичної комісії «Тракторист – машиніст с\г виробництва»
10:25
Педагогічні читання методичної комісії «Тракторист – машиніст с\г виробництва»

 

 

  10 січня 2018р. пройшли педчитання  членів МК «Тракторист-машиніст  с.г. виробництва», на яких були присутні   в.о. директора ліцею Кваша Т.В. та в.о. методиста Баранюк Т.О..  

 

 

Всі присутні члени МК  підготували змістовні виступи. Голова МК Пашкова С.А. познайомила колег з особистим досвідом  індивідуальної роботи з учнями групи  та навела приклади вправ різних за складністю, які використовує на уроках виробничого навчання, як для здібних, так і для слабо встигаючих, щоб кожний міг їх виконати у повному обсязі і з бажанням.

                                                                      

Досвідчений майстер в.н.  Поленок М.І. познайомив присутніх з власним досвідом роботи    щодо вирішення разом з учнями поставлених завдань,  проблемних виробничих ситуацій різної складності та з урахуванням індивідуальних особливостей кожного з них.  При цьому майстер зазначив, що пропонує  учням обирати завдання відповідно свого рівня знань та практичних умінь, але поступово ускладнює їх, щоб учні набували знання та практичні уміння згідно ДС.

 

У своєму виступі молодий майстер в.н. Агєв С.В. навів приклади фрагментів уроків із здійснення індивідуального та диференційованого підходу до учнів,  що сприяли якісному засвоєнню ними тем: «Клепання» та «Нарізання різьби».

Викладачі предметів професійно-теоретичної підготовки поділилися власним досвідом.  Євдокимов М.М.  запропонував в комп’ютерній тестовій програмі MyTest здійснювати різнорівневий тестовий контроль НДУ, що дає змогу виявити знання кожного учня та об’єктивно їх оцінити.

Береговий В.Г. поділився досвідом  застосування різнорівневих  домашніх завдань, а особливо опереджуючих,  які учні частіше успішно виконують, тим самим проявляють більший інтерес до опанування професією.

      

 

Під час  педчитань були вироблені наступні рекомендації для членів МК:

- Викладачам та майстрам в.н. продовжувати вдосконалити власну методику індивідуального та диференційованого підходу до учнів у професійному навчанні.

- Всім членам методичної комісії продовжувати розробляти, згідно тем навчальної програми, різнорівневі завдання до кожного уроку, спрямованих на диференційований та індивідуальний підхід у професійній підготовці майбутніх робітничих кадрів.

-  Майстрам в.н. відкоректувати наявні розробки різнорівневих завдань та спільно підготувати збірки для учнів І-ІІІ курсів до всіх тем навчальних програм з професійно-практичної підготовки.  Термін: до червня 2017р..

-  Викладачам Євдокімову М.М. та Береговому В.Г. до кінця навчального року перейти на комп’ютерні програми різнорівневого тестового контролю НДУ.

В.о. методиста Т.О.Баранюк

Переглядів: 469 | Додав: Адміністратор | Рейтинг: 4.8/4
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Друзі сайту

Неофіційний сайт Казанківського району!


Казанківський ПАЛ © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz